1 juni 2013

Review: Oriflame nagellak

Vandaag voor jullie een review van de nagellakjes van Oriflame.
De lakjes zijn van de lijn: 'Getaway Veryme'
Van links naar rechts:
Turquoise, Cerise, Coral.

Dit zijn heerlijke lente kleuren, die je veel tegenkomt deze lente/zomer.
Bij het programma: 'Koffietijd' zag ik een (voor mij) nieuwe trend.
Je mag alle kleuren lekker door elkaar doen en dat heb ik voor jullie dus ook even gedaan!

Maar eerst wil ik terugkomen op de nagellak.


Turquoise,
Dit is een geweldige lak, die echt in één keer dekt.
Niks twee keer lakken, maar in één keer is de kleur perfect.
Wat ik ook erg fijn vond, de lak is erg snel droog.
Ideaal, want ik heb vaak niet het geduld om te wachten tot mijn nagels droog zijn.

Coral,
Deze lak moest ik wel twee keer lakken om een dekkende kleur te krijgen.
Deze nagellak droog ook snel en heeft een mooie felle kleur!

Cerise,
Deze lak moest ik ook twee keer lakken om een dekkende kleur te krijgen.
Deze lak droog ook snel en is makkelijk aan te brengen.

Ik ben erg tevreden over de lakjes, ze hebben een mooie trendy kleur.
Ze zijn makkelijk in gebruik en drogen super snel!
Ik ben er zeker verbaasd over!

Zoals ik hierboven al aangaf, heb ik bij het programma: 'Koffietijd' een voor mij nieuwe trend gezien.
Je mag alle felle kleuren lekker door elkaar combineren.
Ik ben eerder een persoon die het liefst alle nagels dezelfde kleur lakt, maar voor nu een uitzondering.



Ik heb alle vingers, behalve de ringvingers van beide handen, de kleur: 'Turquoise' gelakt.
Mijn ringvinger aan mijn linkerhand heeft de kleur: 'Cerise'.
De ringvinger aan mijn rechterhand heeft de kleur: 'Coral'.

Ik vind het erg leuk om een keer af te wisselen.
Ook vind ik deze kleuren erg leuk bij elkaar staan en zo kan ik jullie meteen kennis laten maken met alle drie de kleuren nagellak.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten