31 mei 2013

Review: Rexona Ultra Dry Stick

Rexona Deostick

Vandaag voor jullie een review van Rexona Ultra Dry stick!

Deze sticks heb ik bij de Kruidvat gehaald voor €4,00.
Dit was een actie en ik weet niet tot hoelang die geldig is.

Ik zocht al een tijdje naar een deo, die voor mij goed werkt.
Toen ik de Ultra dry (blauwe) uitprobeerde, was ik zeker zeer tevreden.
Dit is dan ook de reden waarom ik deze weer gekocht heb!
Omdat de actie 2 voor €4,00 bij de Kruidvat gelde heb ik ook de Fresh versie gekocht.

Wat belooft de Rexona deo
Een werking van 48h!
Ja Rexona, belofte maakt schuld!
Ik merk zeker dat deze deo beter werkt dan andere deo's, maar of die echt 100% twee dagen lang werkt ben ik nog niet over uit.
Ik vind wel een super goede deo en ik merk dat ik minder zweet.

Gebruik
De deo's zijn makkelijk in gebruik!

Stap 1: Dop eraf
Stap 2: Bescherm dop eraf.
Tijdens het gebruik van de deo, laat ik de beschermdop eraf.

Stap 3: Uitrollen als een plakstift.

Zorg er wel voor dat je de deo aanbrengt en daarna even wacht met je kleding.
Ik heb wel gemerkt dat er anders vlekken in je kleding kunnen ontstaan.

Zweetweetjes#1
Je zweet zodat je lichaam kan afkoelen
#2
Iedereen zweet

#3
Transpiratie onder je oksel is slechts 1% van je transpiratie over je hele lichaam!
#4
99% van je zweet bestaat uit water
#5
Je kan gaan zweten door een verandering in je emotionele toestand.
#6
Je kan gaan zweten door angst of stress
#7
Je kan gaan zweten door de productie van adrenaline
#8
Je kan gaan zweten tijdens het sporten
#9
Je kan gaan zweten door een hoge omgevingstemperatuur
#10
Je kan gaan zweten door infecties/ziek zijn.
Denk dan bijvoorbeeld aan koorts.
#11
Je kan gaat zweten door pittig eten.
Mijn mening
 Wat vind ik van deze deo's?
Ik ben zeer tevreden over de werking van de Ultra Dry (blauwe) deo.
Ik merk zeker dat ik minder zweet, maar ik blijf zeker geen 48h lang droog.
Ik gebruik elke ochtend deze deo, maar ik heb nog een andere deo in mijn tas.
Soms spuit ik daar nog even mee, omdat de geur van de Ultra Dry deo neutraal is.
Dit is ook de reden waarom ik de Fresh (groene) deo gekocht heb.
Deze ruikt ook heerlijk fris en misschien hoef ik dan over de dag minder te deo'en.
Ik raad ze zeker aan! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten