3 juni 2013

Review: Color Magic Eye Shadow Kit Green/Pink

Vandaag heb ik voor jullie een review van...
The Color Magic Eye Shadow Kit Green/Pink
Gekocht bij de Action voor €0.49

Ik vond het zo goedkoop dat ik het niet kon laten liggen!

Het doosje ziet er mooi uit, met boven in de deksel nog een smalle spiegel.
Het ziet er mooi uit, maar ik denk niet dat ik die spiegel vaak zal gebruiken.

Aan de linkerkant zie je de groene tinten.
Aan de rechterkant de roze tinten.

Ik vond het erg lastig om een mooie foto te maken, waarin je de swatches goed kon zien.
Ik heb het zo duidelijk mogelijk geprobeerd.



Hierboven zie je de swatches van de groene tinten.

Ze zijn erg gepigmenteerd en kan niet wachten om er een look van te maken!



De roze tinten zijn minder gepigmenteerd, maar zijn wel erg mooi en subtiel!

Ik ben erg tevreden over dit palletje en kan niet wachten om met deze mooie kleuren een look te maken. En dat maar voor €0.49.

Morgen zien jullie nog een review van een soort gelijk palletje met andere kleuren!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten