7 mei 2013

Review kwastenset Action

Vandaag een review van de kwasten set van de Action.

Zoals je in mijn shoplog heb kunnen zien, heb ik bij de Action een kwasten set gekocht.

Het zit in een super schattig, maar ook best wel fout etuitje.
Het setje koste €1.89
Het is enorm goedkoop en daarom het uitproberen waard, ook al had ik er niet veel verwachtingen bij.
Ik vond het alleen al super tof dat de haren van de kwasten roze waren!

Dit waren de kwasten die in de set zaten.
De kwasten zijn niet van een goede kwaliteit, je merkt echt wel dat de prijs laag is.
De kwasten zijn erg ruw, dus niet erg prettig om mee te werken.
Ook zijn de haartjes slecht, krom en niet op een lengte.
Voor de kwasten hoef je deze set dus echt niet te kopen.


Hier kan je zien dat de haren van de kwast van zeer slechte kwaliteit zijn.




Er zaten nog andere tools in het setje. 
Dit borsteltje is wel handig als je te veel mascara op hebt gedaan, en om je wenkbrauwen in model te brengen.

Dit wenkbrauw kammetje is ook fijn na het gebruik van een wenkbrauwgel.

Deze spons/oogschaduwkwast vind ik ook erg fijn.
In eerdere make-up tutorials gaf ik aan dat ik echt een hekel had aan deze sponsjes.
Hier ben ik wel op terug gekomen, want hiermee kan je bij oogschaduw die minder pigment hebben, meer pigment creëren.


Het etuitje waarin de kwasten zitten is handig om mee te nemen.
Alleen moet je bij deze echt wel zorgen dat je het etuitje niet op de kop houd, want dan valt alles eruit. Dat is wel een nadeel, omdat het dus niet echt handig is om mee te nemen.

Conclusie:

Deze set kost €1.89, en daar is de kwaliteit ook naar.
Voor de kwasten moet je het niet willen kopen.
Ik zou het ook niet aanraden, wil je goede tools, koop dat tools van een hogere kwaliteit.

Mijn mening is hierover niet positief, maar ik ben benieuwd of iemand hier wel een positieve mening over heeft.
Laat het weten in een reactie, onder dit artikel.

Liefs





Geen opmerkingen:

Een reactie posten