8 mei 2013

How to: voeten zomerklaar!

Zijn jouw voeten zomerklaar?
Het wordt mooier weer, dus de slippers komen uit de kast.
Dus ook komen die stoffige voeten weer uit de sokken.
Mijn struikelpunt als het mooi weer wordt: onverzorgde voeten!
Ik ben iemand die helemaal niks heeft met voeten, dus als ze zichtbaar zijn zorg dan dat ze verzorgd zijn.
Ik laat zien hoe ik mijn voeten zomer klaar maak, met mijn favoriete kleur: MINT! <3
Past ook nog super bij mijn HEMA eyeshader!
De nagellak die ik gebruik is: Rimmel peppermint 500.

Hoe ik mijn voeten verzorg...

Eerst schaaf ik met dit blok mijn eelt van mijn voeten, zodat ze weer helemaal zacht zijn.

Daarna duw ik met een bokkenpootje mijn nagelriemen terug. 

Daarna vijl ik met de grove kant mijn nagels..

Dit doe ik ook met de medium kant.

Daarna pak ik een grote vijl en vijl ik mijn nagels gelijk.
Niet zagen, maar één richting op vijlen.

Daarna gebruik ik deze scrub van het merk Oriflame.

Ik verzorg mijn nagels met een voedende crème.

Daarna smeer ik mijn voeten nog even in om lekker zacht aan te voelen.
Ook gaan ze van deze crème minder zweten, wat ook geen overbodige luxe is als het warmer wordt.

Smeer niet meteen alles achter elkaar door, zorg dat de crème wel even kan intrekken.
Dus maak echt even tijd voor jezelf, en ga aan de slag.


Voordat ik het bed in duik, smeer ik mijn voeten ook nog even in.

Nu mijn voeten weer helemaal fris en fruitig zijn, wil ik graag ook een zomers kleurtje erop.
En mijn favorieten, zonder te twijfelen, is mint!
Ik ben helemaal fan van deze kleur en zorgt ervoor dat het fris oogt.

Voor het lakken van mijn teennagels gebruik ik een teenspreider.

Mijn handen ook even bijgewerkt.

Tadaa!
Mijn voeten zijn zomerklaar!

Wat is jullie favoriete zomerkleur?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten