6 mei 2013

Review: BB-cream So Me

Vandaag kunnen jullie een review lezen over de BB-cream van het merk So Me.
Ik heb deze BB-cream gekocht bij de Action en is ook te zien in mijn shoplog.
Ik was er nieuwsgierig naar de BB-cream, omdat ik er nog nooit eentje heb gebruikt.
Verschil tussen foundation en BB-cream.
Waar ik zelf altijd mee in de war ben is, BB-cream en foundation.
Daarom wil ik even uitleggen wat het verschil is tussen een foundation en een BB-cream.
Een foundation is een gekleurde crème, die ervoor zorgt dat je gezicht een egale kleur krijgt.
Het nadeel van een foundation is dat je poriën verstopt raken en je huid niet verzorgt wordt.
Een BB-cream bevat: Foundation, primer, zonnebrandcrème en dagcrème.
Het verzorgt en beschermt je huid en kleine oneffenheden zullen minder of niet zichtbaar zijn.
De BB-cream zal er niet voor zorgen dat je een egale huid krijgt, zoals een foundation.
Zelf ben ik geen fan van foundation, omdat het slecht is voor je huid.
Toen ik hoorde over de BB-cream, was ik wel enthousiast, want zeg nou zelf, iedereen heeft wel eens onzuiverheden.
Met een BB-cream zie je de oneffenheden minder en kan je een mooie gezonde kleur creëren.
De geteste BB-cream.
Dan is er natuurlijk ontzettend veel verschil in prijzen van de BB-cream.
Ik heb voor jullie een super budget BB-cream getest van de Action, die koste slechts €1.99
Als je nou een BB-cream wil uitproberen, zal deze prijs je vast niet afschrikken.

Het tubetje bevat 50 ML en SPF 15.
Het is gewoon een standaard tubetje en makkelijk in gebruik.

Ik heb de lichtste kleur, op mijn hand lijkt hij te licht.
In me gezicht kan je wel goed zien dat het een goede kleur is.

Het is makkelijk aan te brengen met je vinger of een kwast.

Mijn oordeel over deze BB-cream:
Ik vind het een fijn product, die ervoor zorgt dat mijn kleine oneffenheden verdwijnen.
Toch zorgt het er niet voor dat je eruit ziet als een gebarsten cake, dus dat is zeker een voordeel!
Zorg voor een gezonde gloed en zeer makkelijk in gebruik.
Ik kan het niet vergelijken met andere BB-cream, maar als deze op is ga ik er zeker één proberen van een ander merk om te vergelijken.
Wil je zelf een BB-cream uitproberen dan zal ik zeker deze aanraden.
Ik geef het een 8, omdat het boven mijn verwachtingen presteert.
Hebben jullie een favoriete BB-cream, zo ja welke?
Laat het even weten hieronder in een reactie!
Liefs, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten