17 april 2013

WIWT #6

Vandaag laat ik een nieuwe look zien, van make-up tot aan kleding.
Hieronder zie je een foto waarbij ik het Hema potlood heb gebruikt, boven en onder mijn oog.
Over dit potlood schrijf ik nog een review, dus zal je ook terug zien op mijn blog.


Gebruikt voor de oog-look:
Mascara.
Zwart oogpotlood op mijn waterlijn
Hema potlood boven en onder mijn oog.

Mijn haar had ik ingevlochten, wil je dit ook doen?
Er staat een tutorial op mijn blog.



Mijn hemdje en mijn colbertje komen van de H&M.

Mijn legging komt van de New Yorker en de schoenen komen van de Bovendeerd.

Een leuk detail van mijn look was dat mijn nagels precies dezelfde kleur had als het hemdje.


Het was  een comfortabele feestlook.
Ik hoop dat jullie het  leuk vonden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten