16 april 2013

Social Media

Ja ik beken, want het ontkennen heeft geen zin.
Ik ben dol, maar dan ook echt dol op sociale media!
In deze blog laat ik zien welke sociale media ik gebruik en wat ik er van vind.
1. Facebook.
Ik denk dat iedereen het wel kent.
Ik vind het super leuk om te delen wat ik aan het doen ben en natuurlijk om te kijken wat anderen aan het  doen zijn. Zo houd ik de contacten met vrienden makkelijk bij en het organiseren van feestjes gaat bij mij ook meestal via facebook. Zorg dan wel dat je het niet openbaar maakt, want voor je het weet heb je een project X feest in je achtertuin.
Wil je mij volgen op Facebook?
Als je op 'vind ik leuk' klikt wordt je op de hoogte gehouden via facebook.
2. Twitter.
Hier kijk ik echt vaak op, heeft er iemand nog wat getweet?
Het voordeel van Twitter als ik het vergelijk met Facebook is dat ik gemakkelijk iedereen kan volgen.
Ik volg mensen die ik interessant vinden voor mijn blog of als persoonlijkheid.
De wereld is open, en iedereen is bereikbaar, niet dat ik alle mensen die ik niet persoonlijk ken helemaal stalk met tweets, maar het is leuk om een kijkje te nemen in de wereld van iemand anders.

Wil jij me volgen op Twitter?
Zo blijf je op de hoogte van mijn blog en kan je mijn persoonlijke tweets zien.

3. Instagram.

Ben je dol op foto's? Dan is Instagram wat voor jou.
Makkelijk en snel foto's delen, met je vrienden.
Ook hier is het net zoals bij Twitter makkelijk om mensen te volgen.
Je kan ook je foto's als privé instellen zodat jij toestemming moet geven als anderen jou willen volgen. Heerlijk om te kijken naar mooie foto's van anderen, een inspiratiebron!

Wil jij mij volgen op Instagram?
Zoek dan in de app naar mijn gebruikersnaam: Maandagmorgenmodel.

4. Vine.
Dit is te vergelijken met instagram, alleen deel je hier geen foto's maar filmpjes van max. 7 seconden.
Dat lijkt heel weinig, maar door de makkelijke bediening om te filmen is het erg leuk om te doen en te zien. Je kan hier ook iedereen volgen en geïnspireerd raken door andere filmpjes.
Erg leuk om te zien hoe anderen creatief  zijn met het filmen!

Wil jij mij volgen op Vine?
Zoek dan op mijn gebruikersnaam: Maandagmorgenmodel.

5. Youtube.
Als je het over filmpjes hebt, dan heb je het over YouTube.
Hier kan je alles vinden, maar dan ook echt alles.
Tutorials, reviews, tags, vlogs e.d.
Ik vind het super leuk om filmpjes van anderen te zien.
Op mijn kanaal kan je filmpjes zien die ik op mijn blog plaats.

Ik heb een eigen Youtube kanaal.
Wil jij abonneren op mijn kanaal, wat helemaal gratis is, zoek dan op Maandagmorgenmodel.
Dan kom je mijn filmpjes tegen in het kanaal: Silvia Zaaijer.

6. Timehop
Dit is erg grappig, je kan namelijk elke dag terug in de tijd.
Wat heb jij één of twee jaar geleden op Twitter, Facebook en Instagram geplaatst?
In deze app kan je het terug zien, en eventueel ook delen op de sociale media.
Er leuk om terug in de tijd te gaan.

7. Bloglovin.
Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste blogs op je favoriete sites?
Meld je dan aan op Bloglovin, hier kan je de sites invullen die je wilt volgen.
Hierbij kan je alle nieuwe blogs lezen en blijf je gemakkelijk op de hoogte.

Hierop kan je natuurlijk ook mijn blog volgen.
Of klik op de button aan de rechterkant van mijn site!

Dit zijn mijn favorieten sociale media, die ik graag met jullie wil delen.
Volg me gerust, zo blijf je op de hoogte van alles, persoonlijk en mijn blog.
Hebben jullie nog een sociale media, die ik heb gemist?
Dan hoor ik het graag van jullie, dat kan hieronder in een reactie.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Ik vind het serieus jammer dat ik die timehop niet kan downloaden op mijn samsung :(

    BeantwoordenVerwijderen