18 april 2013

TAG: 50 facts about me!

Ja, je leest het goed 50!
50 feiten over mij, om mij beter te leren kennen.
Ik begon enthousiast, maar het verzinnen van 50 feiten over mij, dat is toch best wel veel.
1.   Ik ben 1.70m lang.
2.   Ik ben gek op nagellak en kan (bijna) niet zonder.
3.   Ik schrijf elke dag een artikel, die online komt op mijn blog.
4.   Ik gebruik veel sociale media, hierover heb ik ook een artikel geschreven.
5.   Ik leg vaak mijn kleding een avond van te voren klaar.
6.   Ik drink veel thee.
7.   Ik ben dol op tomatenketchup, het gaat bijna overal op!
8.   Ik ben creatief.
9.   Ik hou van mensen en gezelligheid
10. Ik ben dol op vogels
11. Ik heb de cavia bij mijn ouders de naam Mika gegeven, omdat ik de muziek van Mika leuk vind.
12. Ik vind de muziek van The Beatles geweldig, ik heb zelfs een t-shirt van The Beatles.
13. Ik kan erg variƫren in kledingstijl, van chiq tot baggy.
14. Ik vind het leuk om Youtube filmpjes te kijken.
15. Ik vind het leuk om andere blogs te lezen.
16. Ik vind van de seizoenen de lente het mooist.
17. Ik  heb altijd een notitieboekje mee, maar vergeet vaak een pen.
18. Mijn lievelingskleur is groen.
19. Ik vind het leuk om met mensen te kletsen.
20. Ik probeer overal van te genieten en het positieve te zien.
21. Ik ben een beetje zenuwachtig voor mijn examen op de Pabo
22. Ik heb al vier jaar een rijbewijs.
23. Ik ben best wel een huismus. Oost west thuis best!
24. Ik ben dol op kinderen, ze maken me 'altijd' vrolijk.
25. Ik heb nog nooit iets gebroken gehad.
26. Mijn ogen zijn groen.
27. Ik maak vaak to-do-lijstjes, ik ben dol op strepen.
28. Ik vind plezier erg belangrijk..
29. Ik kijk altijd GTST
30. Ik kan breien en haken
31. Mijn agenda heeft een zebraprint.
32. Ik ben blij dat mijn haar zo lang is, zou het niet zo snel mee afknippen.
33. Ik heb een goudvis en hij heet Siebe.
34. Ik ben chronisch te vroeg, een minuut of 10 meestal.
35. Ik ben een ochtendmens.
36. Ik ben soms rommelig.
37. Ik vind belangrijk dat het huis schoon is.
38. Ik kan heel goed naar herhalingen van TV-programma's kijken.
39. Ik kan daarom ook goed genieten van de MTV-weekend breaks.
40. Helaas werk ik zaterdag en zondag en kan dan niet de weekend breaks helemaal zien.
41. Ik neem altijd te veel dingen mee in mijn tas, maar als ik het niet mee heb dan heb ik het juist nodig.
42. Ik vind het lekker om een broodje Snicker te eten (Pindakaas en hagelslag)
43. Mijn horloges zijn van het merk S.T.A.M.P.S
44. Ik ga bijna overal heen met mijn fiets.
45. Ik ben dol op felle kleuren.
46. Ik sport 2x in de week.
47. De sportlessen die ik volg is 2x Bodycombat.
48. Ik ben niet bijgelovig.
49. Ik ben altijd in voor een feestje!
50. Ik ben geboren in 1990, dus op dit moment 22 jaar oud.
Wauw!
Na veel denk werk heb ik toch 50 feitjes over mezelf op kunnen schrijven.
Ik hoop dat je het leuk vind om het te lezen.
Liefs,


1 opmerking:

  1. Jaaa ik ben niet de enige die niet spoort. Want altijd als ik tegen mensen zeg dat ik ook hou van pindakaas met hagelslag kijken zij mij raar aan.

    Erg leuk gedaan dit!

    BeantwoordenVerwijderen