15 april 2013

Review: Misslipgloss Beauty



Toen  ik te horen kreeg dat Cynthia van MissLipgloss een boek had geschreven, wist ik meteen waaraan ik mijn nog liggende boekenbon aan kon besteden. En van deze aankoop heb ik geen minuut spijt gehad, het enige wat ik jammer vond was dat ik het boek binnen drie dagen uit had.

Ik vond het moeilijk om het boek weg te leggen, omdat het erg fijn geschreven was. Ik was echt benieuwd en bleef geboeid lezen, tot in de late uurtjes. Ik heb veel inspiratie voor mijn make-up en al wat dingen uitgeprobeerd! Het is niet alleen duidelijk geschreven, maar door ondersteuning van plaatjes is het maken van bijvoorbeeld: een winged liner voor mij een stuk duidelijker!

Ook vind ik dat de mooie foto's in het boek het extra persoonlijk maken, ik krijg het idee dat ik Cynthia echt leer kennen. Het voelt bereikbaar, alsof ze zelf het verhaal aan jou vertelt, en niet iemand het voor haar heeft geschreven. Dit komt ook duidelijk naar voren in het boek, maar ik denk toch zeker dat dit haar kracht is. Ik ervaar het 'Misslipglossgevoel'.  Het is met zoveel plezier geschreven, dat ik er zelf enthousiast van word.

'Wakker worden. Nu is het tijd voor het leukste deel: de make-up.'

Ik krijg nu echt veel zin om in de ochtend mijn bed uit te komen en aan de slag te gaan. Door de bruikbare tips in het boek is het een soort handboek geworden. Je kan makkelijk dingen terug zoeken, uitproberen en leren. Ik weet zeker dat elke uitgave van het boek in gebruik blijft en niet stof gaat vangen in een boekenkast.

Ik vind het erg leuk dat Cynthia echt laat zien dat is dankbaar is, ze hoeft natuurlijk niet om de tien minuten te dankjewel te zeggen, maar door een 'vind ik leuk' op Instagram en makkeringen als 'favoriet' op Twitter voel ik me toch erg gewaardeerd!

 
Instagram


Twitter


Ik krijg ook het gevoel dat ik echt uitgedaagd word. Ga het uitproberen en ervaren!

'Maak je geen zorgen als het niet lukt het is maar make-up.'

Ik word niet alleen uitgedaagd, maar ik heb ook veel geleerd. Ik vond het hoofdstuk over de winter en zomer het meest leerbaar. Hierin kwam ik achter dingen die ik niet wist of niet bij stil stond!

Mijn favoriete 'tip' om uit te proberen is toch het zettend van een winged liner op blz. 117 en graag zou ik de lipscrub op blz. 98 ook willen uitproberen.

Mijn favoriete hoofdstukken zijn:

De ogen!

en de wenkbrauwen.

Door de leuke foto's wordt het echt een persoonlijk boek.

Ik vond het een super leuk boek!
 Ik zag op Twitter dat veel mensen het boek al hadden, zo niet waar wacht je op?
Voor €14.95 ligt hij klaar in de boekwinkel!

Veel leesplezier!





2 opmerkingen:

  1. Mag ik dat boek van jou lenen? Ik vind dat je dit wel heel erg pakkend hebt geschreven. Je hebt mij iig erg nieuwsgierig gemaakt naar het boek ;).

    BeantwoordenVerwijderen