9 april 2013

Lookbook: Lente

Omdat ik zo wanhopig naar de lente verlang, heb ik een lente lookbook gemaakt.
Hierin staan lente outfits, gebaseerd op de lente kleuren.
Dit is mijn look voor vandaag.
Zoals jullie zien heb ik vandaag voor het eerst krullen.
Ik vind het maar niks om met een krultang te werken en heb dat dan ook zeker niet gedaan.

Ik heb mijn haar ingevlochten, een nachtje mee geslapen en los gemaakt.
Afgemaakt met haarlak en klaar zijn je mooie krullen.

Hier heb ik mijn haar ingevlochten. Ik heb gekozen voor twee vlechten omdat ik aan allebei de kanten krullen wilden. 

Hier zie je mijn haar in krul.

Willen jullie hier een tutorial over, laat het even weten in de reactie  of mail naar sillza1990@gmail.com

Mijn outfits zijn te zien in de video hieronder.
Veel kijkplezier!



2 opmerkingen: