8 april 2013

Tutorial : Make-up lentelook

Vandaag voor jullie een tutorial over een make-up look voor de lente.
Dit is de make-up look die ik, denk ik, veel ga dragen deze lente/zomer.
Ik gebruik zelf weinig make-up en vind het belangrijker om mijn huid goed te verzorgen.
Ik vind het zonde als ik zie dat veel jonge meiden zich helemaal dicht plakken met make-up.
Met deze look wil ik laten zien dat je ook met weinig make-up een leuke lentelook kan creƫren.
Veel kijkplezier.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, laat een reactie achter wat je ervan vindt!
Liefs,


2 opmerkingen:

  1. Super leuke lentelook. Nu hopen dat de lente ook snel komt.
    Je hebt mij overgehaald om nog een keer die wimperkrullen te gebruiken in de hoop dat het nu beter gaat ;).

    BeantwoordenVerwijderen