10 april 2013

Review: Haarolie

Zoals jullie misschien al weten, heb ik lang haar.
Het nadeel van lang haar is dat de punten van je haar het zwaar hebben en daarom extra verzorging nodig hebben.
Omdat mijn haar ook droog is wilde ik deze haarolie uitproberen van Oriflame.


Met dit tubetje kan je zeker 2 tot 3 keer doen.
Ik smeer het na het wassen van mijn haren in de puntjes en laat het even intrekken.
Daarna spoel ik het uit en laat mijn haar opdrogen in een handdoek.
Het dopje is er makkelijk af te halen en ook ideaal.


Na gebruik kan je het dopje ondersteboven weer dicht doen, zoals hier boven op de foto.
Zo blijft de haarolie goed en kan je er vaker mee doen.
Ik merk echt dat mijn punten beter verzorgt zijn.
Deze haarolie is dus erg fijn en aan te raden.

Hebben jullie ook tips over hoe je je haarpunten het beste kan verzorgen, dan hoor ik het graag.
Laat dan even een reactie achter bij dit artikel!

Dankje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten