11 maart 2013

WIWT #2

WIWT

 


Vandaag ben ik in het blauw!
Zoals je misschien al gelezen had, als je mijn twitter volgt, ben ik vandaag een dagje vrij!
Dus ga ik voor comfortabel!

Mijn haar in een staart, lekker makkelijk.
Mijn bril is van het merk: Spijker&Spijker


Als ik zeg comfortabel dan zeg ik eigenlijk ook: BAGGYBROEK!
Een mooie lichte kleur en niet overdreven baggy.
Broek: Markt


Natuurlijk, hoe kan het ook anders, lekker slofsokken!
Sokken: Action


Een leuk detail van mijn trui is dat je er een beetje doorheen kan kijken.
Hieronder heb ik daarom ook een wit shirt, wat een leuk effect geeft.
Witte shirt: New Yorker
Blauwe trui: Gekregen
Het totaal plaatje...

 Ook mijn nagellak is blauw.
Van het merk Essence.
Het is een fijne lak, die in één keer dekt en ook super snel droog is.
Vooral handig als je zo ongeduldig bent als ik ;)


Liefs,


3 opmerkingen: