10 maart 2013

What's on my Iphone

 

 

What's on my Iphone...


Ik zag bij veel mensen die ik volg op YouTube, filmpjes over: What's on my Iphone.
Ik vond ze leuk om te bekijken en dacht ik maak er ook één.
Ik heb wel een keer een stukje geschreven over Instagram, maar voor de rest wisten jullie niet wat er op mijn telefoon stond.


Zoals je hierboven ziet heb ik veel sociale media apps.
Instagram is één van mijn favoriete, hierop kan je me volgen: Maandagmorgenmodel.
Viné is een leuke app waarmee je kleine video's met elkaar kan delen. Hier kan je me ook volgen: Maandagmorgenmodel. Daarnaast heb ik natuurlijk een Twitter-app, hierop kun je me volgen:
www.twitter.com/sill1990.


Daarnaast heb ik veel dingen die ik op mijn Iphone heb staan verdeelt in mapjes. Dit vind ik overzichtelijk en hoef ik niet eerst door alle apps te zoeken.

Ik heb ook een video opgenomen, hieronder kan je hem bekijken!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat even een reactie achter..




2 opmerkingen: