12 maart 2013

Tutorial: Vissengraatvlecht

Vissengraatvlecht

Hoe maak je een vissengraatvlecht? Dat is iets wat me veel wordt gevraagd.
Ik vind het leuk om te horen dat 'mensen' nieuwsgierig zijn, en dan durven te vragen hoe je zoiets maakt. Vandaar dat ik er een blog over schrijf!
Wat heb je nodig:
*Kam/borstel
*Elastiekje
Tips:
* Het is handig, als je voor het eerst deze vlecht maakt, om het te doen met nat/handdoek-droog haar
*Zorg dat je er geen klitten meer in je haar zitten.
*Het is handig om een 'klein' elastiekje klaar te leggen.
Vandaar dat ik een tutorial heb gemaakt, deze is te zien in het filmpje hieronder:
Heb je het geprobeerd?
Laat even een reactie achter ;)
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Gaaf ik heb t ook wel eens geprobeerd maar t lukte niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok! Ik hoop dat je wat hebt aan het filmpje, zodat het wel gaat lukken! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb te kort haar. Maar ik ga kijken of ik mijn zusje zover kan krijgen dat zij mijn proefkonijn wilt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Zal ook wel een blog schrijven over invlechten dat kan ook met kort haar;) x

      Verwijderen