22 maart 2013

Wishlist H&M

Woehoe!! De nieuwe H&M catalogus is binnen!
Als ik er doorheen blader zijn er altijd zoveel leuke dingen die ik wil hebben.
Daarom dacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik een Wishlist zou maken.
Deze Wishlist komt uit de catalogus van de H&M.


De mouwloze blouses zie je overal terugkomen.
Dit wordt echt de trend voor de lente/zomer!
Daarom staat deze ook op mijn Wishlist!
Ik vind ze erg leuk en het lijkt me heerlijk als het warm is!
Ze koste €9.95
De blouses zijn op allerlei leuke manieren te combineren!


Deze spijkerblouses staat al een poos op mijn Wishlist!
Ik vind het erg leuk en je kan het op allerlei verschillende manieren combineren!
Deze blouses kost: € 24.95

Ik ben helemaal fan van deze kleur groen!
Het jurkje is best netjes, maar ik vind het erg mooi!
Deze jurk kost: €29.95


Tot slot ben ik ook weg van de sierraden die op dit moment te koop zijn.
Ook ben ik dol op veren. Deze armband vind ik helemaal geweldig.
Ik heb weinig met de kleur goud, dus had het liever in zilver gehad.
Deze armband kost: €6.95

Wat vinden jullie van de modetrends voor komende lente/zomer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten