21 maart 2013

Dagje Den Haag

Maandag ben ik een dagje naar Den Haag gegaan.
Ik ging eindelijk het huisje van Martine bekijken, zo vaak al proberen af te spreken en elke keer kwam er weer wat tussen.
Daar zat ik dan, gelukkig wel in het zonnetje.
Ik had mooi en vooral schattig bosje bloemen gehaald voor Martine!

Ede-Wagening in de zon!
Ik dacht laat die lente nu maar echt komen hoor!

Een lekkere lunch toen ik aankwam bij haar super gezellig huisje!
We hebben heerlijk bij gekletst voordat we de stad ingingen!

Bij de Claire's kocht ik een donut voor in mijn haar.
Overal zie ik mensen met van die mooie knotten, en ik heb als ik een knot maak een kleintje.
Ik heb erg dun haar, en ben benieuwd hoe het eruit komt te zien met deze donut!
Ik zal op mijn blog laten zien wat het resultaat is van de donut.
Ook het ik earcuffs gekocht!
Ik heb voor de foto de earcuff in mijn oor  gedaan, anders was het erg lastig het op de foto te krijgen.
Ik vind het super gaaf!

Ook heb ik dit shirt gekocht, bij de Action.
Heerlijk die lente kleuren!

Ook het ik alweer schoenen gekocht!
Ik dacht eerst NEE dit is niks voor mij.
Toen ik ze aanhad vond ik ze zo tof dat ik ze niet meer uit wilde doen.
Ook lopen ze erg lekker!
Deze schoenen komen bij de van Haren vandaan.

Ik heb niet veel gekocht, maar ik ben er erg blij mee!
Ik vond het een super gezellige en lange dag.
Om 22.00 was ik thuis, en meteen klaar om me bed in te duiken.

Ik zeg, zeker weer snel een dagje Den Haag plannen.
Wat een leuke stad!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten