23 maart 2013

Nagellak Stash

Ik ben erg fan van nagellak.
Vroeger deed ik daar nooit veel mee omdat ik een nagelbijter was.
Ja ik zeg was, want ik ben er echt helemaal vanaf!
Nu vind ik het dus extra leuk om mijn nagels te lakken, en ben ik er trots op dat ze zo mooi lang zijn.
Na het nagelbijten heeft het wel even geduurd voordat mijn nagels weer echt mooi waren, ze braken de hele tijd af.  Ik heb ze in het begin kort gehouden met vijlen, waardoor ze sterker werden en steeds is langer konden worden, nu heb ik echt lange en redelijk sterke nagels.

Hier zie je hoe lang mijn nagels zijn, met en mooie topcoat van Paris Memories


Dit zijn mijn nagellakjes van de Action. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ga ze nog voor jullie reviewen!


Dit zijn mijn Catrice nagellakjes.



Dit zijn mijn nagellakjes van de DA.


Dit zijn mijn Essence nagellakjes.

Dit zijn mijn H&M nagellakjes. Deze foto is niet zo duidelijk, maar in het filmpje zijn de beter te zien.

Mijn nagellak van W.I.C.

Mijn nagellak van O.P.I.
Deze heb ik ook amper gebruikt, maar ik wil graag een review schrijven over de blauwe en witte nagellak.

Dit zijn mijn nagellakjes van de Oriflame.


Dit zijn mijn lakjes van de Paris Memories.
Op dit moment mijn favoriete, omdat ze zo lang blijven zitten!


Mijn nagellak van de Rimmel.


Mijn nailart van de Etos.


Mijn nagellakjes van de Hema.


Mijn nagellak van Miss Sporty.
Dit is mijn eerste nagellak, en meteen als hysterisch blauw!

Bekijk hier het filmpje:


 

Wat is jullie favoriete nagellakkleur op dit moment?

















4 opmerkingen:

  1. Super leuk fimpje weer. Maar de mensen, wat een nagellak heb jij:|. Hoe kun je dan in hemelsnaam kiezen als je een keertje een leuk kleurtje op wilt doen :P?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje. Ik heb ook zoveel nagellak, misschien nog wel meer. Ik weet ook niet meer welke kleur ik op moet doen. Meestal ga ik gewoon boven de bak hangen en kijk ik waar ik op dat moment zin in heb.
    Op het moment ben ik heel erg met nail-art bezig. Afgelopen zaterdag heb ik ook mijn nagellak stash eens bekeken en het blijkt dat ik in de loop der tijd veel nail art nagellak potjes heb gekocht. Van die flesjes met kleine kwastjes. Daar doe ik eigenlijk heel erg weinig mee, omdat ik met links rechts niet precies kan doen.
    Die nagellak van de action heb ik ook, maar ook nog nooit gebruikt. Dus ik ben zeer benieuwd naar je revieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, de review komt deze week online;) dus houd de site in de gaten! liefs

      Verwijderen