8 maart 2013

Juffendag


Het einde van mijn opleiding is in zicht, erg spannend! Ik heb mijn eindstage mooi kunnen afronden met een 8, waar ik erg trots op ben. Voor mijn afscheid, en de verjaardagen van de juffen, heb ik een juffendag georganiseerd.

Vandaag 8 maart, was mijn laatste stagedag. Ik vind het erg dubbel, aan één kant vind ik het fijn dat ik geen werkweken meer heb van 7 dagen (5 dagen stage + weekendbaantje). Maar toch zal ik die lieve kleuters wel missen. Vooral de leuke opmerkingen:

Juf, ik vind jou een lieve kleine pannenkoek.
Ik geloof niet meer in Allah, ik geloof in de Kerstman
Een kindje van een schaap heet een lampje

Zo kan ik oneindig doorgaan! Heerlijk die kleuterlogica.

Het was een onwijs leuke dag, niet alleen ik heb genoten, maar de kinderen ook!

We begonnen in de kring, ik ging vertellen hoe de dag eruit zag. We zongen liedjes en de kinderen hadden zelfs cadeautjes mee! Echt super lief! Ik had ook een traktatie meegenomen, piratenbananen. Hieronder zie je een filmpje over hoe je z’n traktatie kan maken.

We hebben popcorn gemaakt, cakejes versierd en de kinderen konden geschminkt worden.


Wil jij ook een lowbudget traktatie maken?

Bekijk deze video!

2 opmerkingen: