30 maart 2013

TAG: I love spring.

Lente!




1. Mijn favoriete lente nagellak:
Mijn favoriete nagellak van de lente zijn lichte en zachte kleuren.
Mintgroen, lichtroze.

2. Als ik aan de lente denk, dan denk ik aan...
Bloemetjes, zon, jonge dieren, zachte kleuren, langere dagen!
3. Mijn favoriete lente kleding:
Mijn favoriete lente kleding moet aan een aantal eisen voldoen.
Ik vind het mooi als er kleur in zit, dat het luchtig is maar ook goed te combineren is met een vestje.
  
4. Mijn favoriete lente liedje:

Come together - The Beatles

5. Mijn lente must have:

Deze lichtroze nagellak van W.I.C. is mijn must have voor deze lente!

6. Mijn favoriete lente kleuren:

Lentekleuren van voor mij zachte kleuren.
De kleuren van de bloemen die in de lente weer omhoog komen.

7. Mijn favoriete lente sierraden:

Dit is helemaal de trend deze lente/zomer, en zeker één van mijn favoriete!

8. Mijn favoriete smaak van paaseitjes:
WIT!! Ik ben echt dol op witte chocola!
9. Mijn favoriete douchegel: 
Deze producten van The body shop, met heerlijke aardbeiengeur!
Wat is voor jullie echt favoriet tijdens de lente?

1 opmerking:

  1. Oh nu krijg ik officieel zin in de lente!
    Weer erg leuk geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen