31 maart 2013

YentlNails

Woehoe!! Ik ben helemaal blij!
Donderdag had ik een afspraak bij Shirley, van YentlNails
We gaan samenwerken, hoe vet is dat!
Donderdag werden mijn nagels al mooi gelakt, met magneet nagellak.

Eerst werden mijn nagels 'gewoon' gelakt.
Daarna ging er een dikkere laag lak overheen, waarna er met een magneet overheen gegaan werd.
Dit gaf een super leuk effect!




Ook kreeg ik nog een heerlijke hand massage, met een massagekaars.
Echt een aanrader, want het was super fijn!

9 april heb ik een afspraak in haar nagelstudio.
Daar laat ik dan soak-off nagels zetten, waarvan je dan natuurlijk weer een review van kunnen lezen!

Kan je niet wachten en wil je mee info over YentlNails?
Neem dan een kijkje op haar site, door hier op de link te klikken: YentlNails
Of stuur een mailje naar info@yentlnails.nl


1 opmerking:

  1. Hartstikke leuk gedaan Silvia! We gaan er de 9e wat leuks van maken! Groeten Shirley, Yentl Nails

    BeantwoordenVerwijderen