29 maart 2013

Review: The body shop


Deze producten komen van de bodyshop!
En omdat de lente nog op zich laat wachten, heb ik maar besloten de lente binnen te brengen.

Dit kan supergoed met deze producten, die totaal naar aardbeien ruiken!


De body butter.
Een heerlijk product, waar je huid echt zacht van wordt.
Ook heb ik echt een droge huid, en zie ik na het gebruik van deze body butter zeker een verschil.
Na het gebruik kan je gewoon je kleding aan trekken, omdat het snel in je huid trekt.
De geur is lekker, en niet overdreven.


De showergel.
Hier heb je maar een klein beetje van nodig, en ruikt heerlijk en ook niet overdreven!


De bodypolish.
Deze vind ik alleen fijn voor mijn benen, omdat er kleine zwarte stukjes in zitten als een soort scrub.
Ook deze heeft een frisse aardbeiengeur!


Ik gebruik deze producten met plezier en kan het ook andere aanraden!
Breng die lente maar naar binnen!



2 opmerkingen:

  1. Ik heb toevallig gisteren de vanille bodyscrub/douchegel/body butter en zeep gehaald!
    Altijd lekker zacht die producten van the body shop :)

    BeantwoordenVerwijderen