28 maart 2013

TAG: van 10 tot 1

Ik vind het erg leuk om TAGS te doen!
Zo leer je diegene, in dit geval mij, achter de blog beter kennen.
Deze TAG is van 10 tot 1.
10 dingen over mijzelf:
1. Ik neem veel dingen letterlijk.
Hierdoor krijg je vaak hilarische woordgrappen, of een onbenullige blik.
2. Ik ben 1.70 lang.
3. Ik heb groene ogen
4. Ik ben een vrolijk type.
5. Ben bijna afgestudeerd aan de Pabo.
Laatste loodjes zijn het zwaarst.
6. Ik stap niet in 7 sloten te gelijk.
7. Ben positief ingesteld.
8. Ik vind het erg leuk om aan mijn site te werken.
9.  Ik ben een type die veel kijkt en weinig koopt.
10. Ben niet materialistisch.
Vind een ervaring soms wel bijzonderder.
9 dingen die ik leuk vind.
1. Ik houd van kleur.
Het liefst alles bij elkaar.
2. Ik ben dol op vogels.
We hebben vaak tamme vogels gehad, en ben ermee opgegroeid.
3. Ik vind het leuk om met vrienden leuke dingen te doen.
4. Ik houd van sociale media.
5. Ik volg graag GTST, zelf herhalingen.
6. Ik vind het leuk om complimentjes te geven.
7. Ik vind het leuk om te bloggen.
8. Ik vind het leuk om dingen in mijn kamer te verschuiven.
9. Ik vind het leuk om foto's terug te kijken.
8 dingen die ik niet leuk vind.
1. Ik houd er niet van om alleen te zijn.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
2. Ik houd er niet van om naar de kapper te gaan.
Dit stel ik dan ook altijd maar uit.
3. Ik vind het niet leuk als mensen liegen.
4. Ik vind het niet leuk om tegen de wind in fietsen.
5. Ik vind het niet leuk om te haasten.
6. Ik vind het niet leuk als mensen mij niet serieus nemen.
7. Ik vind het niet leuk als mensen negatief zijn.
8. Ik vind het niet leuk als mensen doorzeuren.
7 Plekken waar ik graag kom.

1. Thuis
2. Bij mijn ouders
3. Centrum
4. Arnhem
5. Strand
6. Bos
7. Bij vrienden

6 manieren om mijn hart te winnen.

1. Lief zijn

2. Begrip tonen

3. Kunnen luisteren

4. Wederzijds vertrouwen

5. Spontaan zijn

6. Leuke dingen organiseren


5 plaatsen waar ik nog heen wil.
1. Bahama's
2. CuraƧao
3. New York
4. Zuid- Afrika
5. Londen.
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan.
1. Mijn vriend
2. Mijn beste vriendinnen
3. Mijn ouders
4. Liefde.

3 van mijn lievelingsliedjes
1. Let it be - The Beatles
2. Yesterday - The Beatles
3.Come together - The Beatles
2 wensen
1. Een goede gezondheid blijven houden.
2. Gelukkig blijven.

1 laatste woord
GELUK!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Dit vind ik echt super leuk om te lezen. Leuk gedaan! En als je naar New York gaat, ga ik wel mee hoor :p.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje!
    Haha dan wordt het zekers gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen