16 maart 2013

Mijn favoriete TV-series

Iedereen heeft zijn favoriete series, series waar je misschien het liefst voor thuisblijft.
Ik heb een top drie gemaakt van mijn favoriete series.

1. Goede tijden, slechte tijden.
2. Teen Mom.
3. Achter gesloten deuren.


Barbara Fischer/Charlotte Besijn
Goede tijden, slechte tijden;
Ik denk dat ik zeker niet de enige ben die GTST als favoriete serie heeft.
Ik volg deze serie als sinds de basisschool. Ik kan me nog goed herinneren hoe we als klas het soms na speelde, op onze eigen manier. Ik was toen Barbara Fischer, omdat ik daar volgens de klas het meest op leek. Oordeel zelf maar of dat ook zo is... Inmiddels is ze niet meer in de serie aanwezig.
Elke werkdag om 20.00 zit ik klaar om GTST te kijken, op RTL 4.
Het is zelfs zo erg dat ik een boek van de serie heb. Dit boek had ik echt snel uit.
Ik vind het, denk ik, het leuks omdat de situatie die gespeeld worden ook echt zouden kunnen gebeuren. Natuurlijk is het een soapserie en zijn mensen bijvoorbeeld geen 9 maanden zwanger, of kunnen mensen naar een verlamming wel weer ineens lopen. Maar de rode draad in het verhaal zou waar gebeurt kunnen zijn. Ook verplicht het mij naar een drukke dag om even een half uurtje op de bank tot rust te komen.

Omdat het natuurlijk ook wel eens iets fout gaat heb ik een leuk filmpje van bloopers voor jullie. Zelf heb ik in mijn eentje erg hard moeten lachen hierom.



Teen Mom;
Op nummer twee een serie dat te zijn is op MTV.  De eerste serie die heette 16andPregnant, hierin werden pubers gefilmd die zwanger waren. Hoe het verliep, waar ze tegenaan liepen, noem het maar op. Het vervolg van 16andPregnant is Teen Mom, hierin worden de pubers ook gevolgd na de geboorten van het kind.
Op RTL5 wordt nu ook 16 en zwanger uitgezonden, dit zijn dezelfde mensen als die op MTV zijn geweest.

Ik vind het interessant om een documentaire over iemand leven te volgen. Deze serie speelt zich af in Amerika. Daar is het toch even anders dan in Nederland. Je volgt de puber met hun hoogte en dieptepunten.
Hieronder zie je een trailer, van het eerste seizoen van Teen Mom.


Achter gesloten deuren;
Deze 'serie' kan je volgen op Net5. Het is niet echt een serie, want elke aflevering heeft een ander verhaal. Ik vind het gewoon erg interessant om verhalen en gebeurtenissen van anderen te zien. Soms vind ik wel dat in Achter gesloten deuren, slecht geacteerd word, maar daar kan ik wel omheen kijken.
Elke keer zie je een verhaal van iemand met een groot geheim, hoe die persoon met het geheim omgaat en hoe de omgeving hierop reageert.  Hieronder zie je de trailer.


Ik ben benieuwd wat jullie favoriete series zijn, dus laat even een reactie achter.
Liefs,




1 opmerking: