17 maart 2013

Weekoverzicht #11

Mijn weekoverzicht, de eerste week dat ik 'vrij' ben.
Ik heb mijn LIO (leraar in opleiding) stage afgerond en ben nu bezig met de afronding van mijn scriptie. Dan is het klaar, en moet ik mijn examen afwachten of ik mijn diploma in ontvangst mag nemen. Erg spannend.
Vandaag laat ik aan jullie zien hoe mijn week verlopen is.

Maandag,
Mijn eerste vrije dag in tijden, hier heb ik dus extra van genoten!
Hiernaast zie je een soort van kalender, maar hier verschuif je de blokjes. Ooit een keer gekocht op een vakantie in Frankrijk.
Hiernaast zie je Kiwi (groen) en Toekan (blauw), de parkieten. Ze vliegen vaak los, en nu ik vrij was kon de kooi vroeg open. Ze zaten er helemaal klaar voor. Ze hebben lekker hun vleugels kunnen strekken vandaag. Vaak lig ik helemaal dubbel om ze, want dan proberen ze bijvoorbeeld met zijn tweeën een onderzetter van de tafel te duwen. Of als ze vol bewondering voor de vissenkom staan te kijken naar hun eigen spiegeling en Siebe (de vis) voorbij komt, dan vliegen ze geschrokken weg. Ze zijn soms ook heel irritant, vooral als je aan het 'werk' bent en ze poepen bijvoorbeeld op iets waar je mee bezig bent. Ook als ik de camera aanzet, doen ze zich heel onschuldig voor. Kijk maar...

 
Omdat ik zoals ik al zei vrij was, heb ik de tijd genomen om rustig te ontbijten. Het was niet veel bijzonders, maar om er even de tijd voor te nemen vond ik wel fijn!

Tja, wat doe je als je uitgebreid de tijd neemt voor het ontbijt, je maakt even een foto van de weerspiegeling in je lepel...

Toch heb ik niet stil gezeten, maar hard aan mijn blog gewerkt. Ik vind het erg leuk om te bloggen en ik wilde daar meer tijd in gaan steken. Wat ik super vond is dat mijn inzet werd beloont, ik heb sinds vandaag zoveel meer bezoekers. Ik wil elke dag voor jullie een blog online zetten, en daarom ben ik hard aan de slag gegaan. 

 Vaak vergeet ik, en vooral als ik thuis ben, te drinken. Daarom heb ik voor mezelf een grote pot thee gezet. Alleen het nadeel is wel dat je ontzettend vaak ervan naar de WC moet.
Dinsdag,
Vandaag had ik niet veel in de planning, in de ochtend één afspraak.
Dus kon ik weer heerlijk genieten van een rustige middag!
Ik heb ook de kalender van het tijdschrift: Flow
Elke dag staat een tekst of een opdrachtje.
Deze tekst paste wel goed in mijn eerste 'vrije' weekje.

In de middag scheen het zonnetje lekker de woonkamer binnen.
Hier moest ik even van genieten, tijdens een aflevering Teen Mom (MTV)

Deze rozen heb ik gekregen van kinderen van mijn eindstage, op de dag dat ik wegging. Super lief! Ik vind het echt ontzettend jammer dat ik niet meer voor die klas sta. Het was namelijk een super klas, maar de 'vrije' tijd kan ik ook wel even goed gebruiken. Mijn weken waren namelijk best druk met 6 tot 7 dagen werken in de week.


Nieuwe kleur nagellak opgedaan! Een mooie paarse kleur met een glans erover heen. Ik verbaasde me erover dat de nagellak lang bleef zitten,  vaak is het snel dat er stukjes afspringen.


Omdat het mooi weer was wilde ik even een frisse neus halen. Wat kan je dan beter doen dan even het park in om de 'eendje' te voeren.
Met oud brood, dat we over hadden, ben ik in het park de 'eendjes' gaan voeren. Tenminste dat was de bedoeling. De eenden hadden last van een groot ego, want ik werd gewoon genegeerd!

Het kwam denk ik niet door hun ego, maar de zwerm van de meeuwen die doorhadden dat ik brood wilde voeren. De eenden kenden hun plek en de meeuwen namen alles over!

Voor ik het doorhad waren er heel veel meeuwen die wel trek hadden in het broodje!


In de avond nog hard gewerkt voor mijn blog!
Daarna vroeg onder de dekens me een kopje bouillon.
Woensdag.Vandaag was ook een rustige dag. Ik had alleen eind van de ochtend een afspraak.
 Een mooie quote uit de kalender van de Flow. Er is een reden waarom ik niet volwassen (wil) worden!!


Toen ik vanochtend de gordijnen open deed, zag ik SNEEUW!!Ik vond het een raar gezicht met de bolletjes op mijn vensterbank. Blauwe druifjes & sneeuw!

Tulpjes & Sneeuw!

Al is het niet veel, toch kan ik zeggen dat het sneeuw is.

Vanochtend met mijn sloffen Dr. Phill kijken. Ik vond het een heftig verhaal, over heroïne verslaving.

In de trein onderweg naar Arnhem.


Ja hoor, hier ligt ook een beetje sneeuw! Ik heb toch liever de lente!
 Donderdag,Vandaag een dag zonder afspraken, en een dag waarop ik had besloten hard aan de slag te gaan voor mijn scriptie.

 De dag goed beginnen met een vraag naar jezelf.

Zat ik gisteren te piepen dat er sneeuw lag, krijg ik  voor straf nog meer. Ik zal niet meer klagen over het weer..
Genoeg studieontwijkend gedrag voor vandaag, ik ging aan de slag met mijn scriptie.
Na een poosje gewerkt te hebben werd ik er letterlijk gek van!

 Een wel verdiende warme chocolademelk met slagroom! Toen ik mijn warme bed kroop met mijn kruik! Time to relax!
Ik en koekiemonster wensen jullie weltrusten!
Vrijdag,De laatste dag voor het weekend!
En de laatste dag van mijn weekoverzicht!
Vandaag heb ik maar 2 afspraken staan, en dan kan ik mijn weekend vieren.
















Weer een mooie qoute van de flow!


















Vandaag ben ik hard aan het werk voor mijn blog. Ik ben nieuwe blogs aan het inplannen en schrijven zodat jullie elke dag een nieuwe blog van mij kunnen lezen.
Dit was een lange blog over mijn week, en ik wens jullie alvast een fijn weekend!
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten