15 maart 2013

Mijn favoriete bloggers

Ja, iedereen die heeft ze...hun favoriete bloggers.
Bloggers waardoor ik geïnspireerd raak, of juist erg om moet lachen.
Ik heb voor jullie een top 3 gemaakt van mijn favoriete bloggers:
1. Teske de Schepper: Teskuh.nl
2. Anne Solveig: Annesolveig.wordpress.com
Teske:
Ze heeft een super duidelijke site, waarop je van alles kan vinden.
Ben je een blogger die net start, dan heeft ze nog een geweldig artikel.
Dit artikel heeft mij ook enorm geholpen met het opbouwen van mij blog.
http://www.teskuh.nl/2013/02/02/tips-voor-de-beginnende-blogger/
Ik vind het niet alleen super om haar site te lezen, ik vind haar geweldig op haar kanalen op Youtube.com.
Hieronder zie je een filmpje van haar, ze filmt een dagje bloggen.
Na het bekijken van dit filmpje, weet je ook waarom ze op nummer 1 staat!
Ook erg leuk om te bekijken zijn de Vlogs van Teske!


Anne:
Ze heeft een mooie site, waarop je duidelijk de weg kan vinden.
Ze schrijft over beauty & fashion, dus wil je reviews lezen over producten of ben je benieuwd wat je de aankomende tijd niet moet missen. 
Dan ben je op haar blog op het juiste adres!
Ook schrijft ze over inspiratiebronnen, lekkere taarten e.d.
Haar blog bestond op 11-3-2013 een half jaar!
http://annesolveig.wordpress.com/2013/03/11/happy-blog-birthday/

Alsnog gefeliciteerd met je site!

Ook Anne is te zien op Youtube.com

http://www.youtube.com/user/AnneSolveigV

Er leuk om te zien, er word heerlijke Sushi gemaakt.

Kom dus zeker een kijkje nemen op haar You-tubekanaal en haar blog!



Diana:
Ook Diana heeft een mooie en duidelijk site, waarop ik graag ronddwaal.
Ze schrijft over beauty en lifestyle, wil je dus op de hoogte blijven bekijk je haar blog/youtubekanaal!
Wil je je haar een keer anders, dan ben je hier ook op het juiste adres!
Mooie artikelen!

Ook vind ik haar filmpjes erg leuk om te bekijken. Deze filmpjes zijn op haar site en op Youtube.com. Ik vind het super leuk om van haar Shoplogs te bekijken, zo kom ik veel leuke dingen tegen.


Dit zijn mijn favoriete bloggers op dit moment!

Ik ben benieuwd wie jullie favoriete bloggers zijn, dus reageer hieronder!

Liefs,

2 opmerkingen: