7 april 2015

Video | Unsuccesful Adulting TAG

Vandaag heb ik voor jullie een TAG, de Unsuccesful Adulten TAG.
Het is alweer een poos geleden dat ik een TAG heb gedaan, maar daarom vond ik het weer tijd om het te doen. Ik heb deze TAG gezien bij Teske, alleen had zij hem in video-vorm gedaan.

De TAG gaat over de kinderlijke dingen die je dat als je volwassen bent.
Ik ben van mezelf niet heel volwassen, maar in theorie ben ik natuurlijk wel volwassen.



1. Wat is het meest onvolwassen eten, dat ik de afgelopen week heb gegeten?
Nou is dat niet zo heel moeilijk, want we hebben natuurlijk net Pasen achter de rug. Dat zijn Paaseitjes. Natuurlijk eten volwassen mensen ook Paaseieren, maar ik kan niets bedenken wat onvolwassen is en ik de laatste tijd heb gegeten haha!

2. Hoe vaak ga je voor 22.00 naar bed?
De laatste tijd valt het mee, maar ik heb echt een periode gehad dat ik om 21.30 naar bed ging. Ik was toen zo moe, ik had een beetje last van een winterdip. Nu ga ik me klaarmaken om 22.00 dus lig ik er rond 22.30 in.

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Dat is dan denk ik het Jeugdjournaal of Klokhuis, want dat kijk ik met de kinderen uit mijn klas. Ook moet ik dan ook echt bekennen dat ik het ook nog leuk vind om te zien.

4. Wat is het laatste wat je bent vergeten?
Dat is geld overmaken naar mijn zus! Ze kreeg nog geld van me en dat zou ik overmaken, ik ben dan z'n type die dat echt vergeet. Ik vergeet eigenlijk best wel veel, ik zeg ook altijd: 'als mijn hoofd niet vast zat, was ik die ook al kwijt' Niet heel volwassen dus, haha!


5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Uh, nee volgens mij niet. Vroeger toen ik nog jonger was wel, maar dan gingen we bijvoorbeeld (met lekker weer) ontbijten in de tuin. Maar dan kwam ik niet de tuin uit in mijn pyjama! Nu echt niet, ik woon in een appartement met alleen een galerij, dus niet een eigen plek. Daar ga ik niet naar buiten in mijn pyjama.

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?
Ik heb jaren, maar dan ook jaren, nagels gebeten. Gelukkig ben ik daar nu vanaf, maar dat vond ik echt een ranzige gewoonte. Vooral omdat je het soms ook echt kon horen, dat geknoep van je nagels. Ook schoot ik ze dan soms weg (o dit is echt te erg!!) Maar gelukkig ben ik daar nu vanaf!

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je la liggen?
Ik denk wel een aantal, maar het valt best mee. Als ze makkelijk bij elkaar te vinden zijn door de kleur of print dan zijn ze meestal wel samen. Bij mij gaat het meer op de zwarte sokken, die ik niet weet welke bij elkaar horen. Maar het voordeel van zwarte sokken is, dat ze toch altijd wel bij elkaar passen, dus zijn ze ook weer niet alleen.

8. Welke lelijke emotie gebruik je wel eens?
Ik gebruik best wel vaak emoties, maar de lelijkste die ik ook best wel vaak gebruik is deze..

Ja, dat is toch best een lelijke haha! En natuurlijk niet heel volwassen haha!

9. Wat is je meest nerdige eigenschap?
Ik ben best wel een nerd eigenlijk. Ik deed altijd me best op school, leerde altijd voor mijn toetsen en ik was diegene waarvan de aantekeningen overgeschreven werden. Tja, NERD-ALERT! Maar op dit moment is mijn nerdige eigenschap meer dat ik een streber ben. Ik ben nu afgestudeerd, maar toch ben ik weer aan het leren en die ik Kinderpsycholgie erbij. Ik blijf maar leren, dat is best Nerdie!

10. Wanneer is voor het laatst dat het eten mislukte? en wat was dat?
Dat is gelukkig best wel een tijdje geleden, ik ben zeker geen keukenprinses! Toen ik net op mezelf woonde kon ik alleen pasta maken en dat was dan echt niet lekker. Mijn vriend zei toen altijd: 'ik kom wel na het eten' Dat was natuurlijk ook niet voor niks. Maar de laatste tijd gaat het meestal wel goed en wat voor iedereen die geen keukenprinses is een aanrader is: Zorg altijd dat er soep in huis is, voor het geval dat het niet goed gaat.

11. Welke tik komt bij jou naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Het is bij mij een beetje verschillend. Het kan zijn dat ik nog meer ga praten dan anders of dat ik helemaal stil val. Maar meestal krijg ik dan een naar gevoel in mijn buik en dan voel ik me echt rot!

12. Wat was de laatste rekening die je verstopt hebt?
Nou gelukkig verstop ik ze niet, maar ik vergeet ze vrij snel. Meestal is dat geld dat ik nog naar iemand over moet maken, maar nu ik het schrijf moet ik dat ook even doen. Als dit artikel klaar is ga ik dat meteen even doen!

Q: Ben jij echt volwassen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten