6 april 2015

Photo Dairy #72

Vandaag is het alweer maandag, dus is het tijd voor een Photo Dairy.
Dit doe ik alweer voor de 72ste keer op een maandag, nu kreeg ik een goede tip, namelijk:
Of ik mijn Photo Dairy niet op een andere dag zou doen, omdat mijn vlog en mijn Photo Dairy zo kort op elkaar zijn.
Ik ben benieuwd wat jij hiervan vind? Vind je het prettig op een maandag of vind je bijvoorbeeld een woensdag een betere dag?
Laat het even weten in de reacties, dan kunnen we nu snel beginnen met de Photo Dairy!

Zondag

Ik wilde natuurlijk helemaal in de lente stemming zijn, daarom heb ik mijn nagels in een mooie zomerroze kleur gelakt.
Ik ben helemaal klaar voor het mooie weer, nu moet het alleen nog komen.















Maandag

Vandaag begon ik de dag met bril en eindig ik de dag met lenzen. Ik vond het heel raar, maar alles kan wennen denk ik. Ik had namelijk bij de Specsaver gevraagd of ik lenzen kon proberen. Dit was geen enkel probleem en ze belde vandaag op of ik kon komen om te oefenen. Ik vond het best spannend, want ik had echt nog nooit lenzen geprobeerd. In het begin vond het best lastig om de lenzen in en uit te krijgen, maar dit werd uiteindelijk ook makkelijker.

Dinsdag

Vandaag heb ik eigenlijk bijna geen foto's gemaakt. Ik was namelijk behoorlijk moe van het werken, maar natuurlijk wilde ik even laten zien wat we gingen eten. Dit is heel makkelijk, want het is gewoon een Knor pakket: Beef Shangia, met extra sesamzaad.














Woensdag


Vandaag ging ik, net zoals gisteren, met mijn lenzen in naar school. Ik had daar echt grappige reacties gehad van kinderen. Van 'Ik had je niet herkent!'  tot 'Je bent veel liever zonder bril!' Ik moest er zelf wel een beetje om lachen, omdat ik niet het idee had dat het z'n groot verschil was. Ik moest er zelf ook wel aan wennen, want voor mijn gevoel heb ik nog wel een beetje een 'Blote-billen-gezicht' maar als ik naar de kapper ben geweest, en mijn haar weer een beetje in een leuk model knip, dan valt het vast wel weer mee. Na een lange werkdag ben ik ook gezellig naar Dionne gegaan, we zijn namelijk bezig met de serie Twilight!

Donderdag

Normaal zou ik vandaag vrij zijn, maar ik mocht vandaag ook een dagje invallen. Heerlijk met mijn neus in de boter, want er was Paasontbijt. Ook begon ik mijn dag met lenzen, maar ik kreeg een beetje last van mijn ogen. Ik heb het idee dat het niet helemaal de juiste sterkte is voor mij en dat ik af en toe niet helemaal scherp zie. Misschien is het wennen of misschien moeten we wat aanpassen, maar dat zullen we vanzelf zijn tijdens de controle. In ieder geval in de middagpauze heb ik mijn lenzen weer ingeruild voor de bril, toen ging het beter.








Vrijdag


Vandaag begon ik de dag in de sportschool. Normaal zou ik op donderdag sporten, maar omdat ik gisteren moest werken, ging ik vandaag. Ik had mijn lenzen gewoon in en vandaag ging het helemaal goed. Na het sporten ben ik op de bank geploft en heb ik de 'Familie Kruys'  gezien. Ik vond het een leuke serie van Linda de Mol! Ook ben ik vandaag het dorp in gegaan en heb ik allemaal leuke dingen gekocht om de paastafel aan te kleden.

Zaterdag

Vandaag was een brillendagje, ik ben lekker op pad geweest met mijn vriend. We zijn nog langs de Ikea geweest en naar de verjaardag van de oma van mijn vriend. Erg gezellig. Ook zag ik dat de narcissen al mooi stonden te bloeien, daar word ik echt vrolijk van!

Zondag

Het is Pasen, dat betekend voor mij een enorm lekker ontbijt! Ik had de tafel mooi gedekt en we hebben heerlijk gegeten. Ook zijn we vandaag over de hei gaan wandelen en door het bos.
Een heerlijk dagje dus!
















Q: Heb je mijn Photo Dairy het liefst op maandag of op een andere dag?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten