9 april 2015

Review | Pink Tease Oogschaduw

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Pink Tease Oogschaduw.
Deze oogschaduw heb ik ontvangen uit de laatste Prettybox, zoals jullie misschien weten is de Prettybox overgenomen door de Deautybox.
Toch wilde ik de laatste spullen van de laatste Prettybox nog reviewen, dus bij deze de Pink Tease Oogschaduw.


Dit zegt de Prettybox:

Pink Tease Oogschaduw.
Het Pink Tease oogschadyw pallets bestaat uit 5 verschillende bij elkaar passende kleuren. Je ontvangt de variant 'Glitz Eye' of 'After Dark'.

Full size €2.50

Zoals je kan zien heb ik de variant 'After Dark' ontvangen, mooie bruin/goud tinten.


Wat ik ook erg fijn is, is dat het goedkoop is. Het kost maar €2,50! Ook is het niet op dieren getest, wat ik ook een groot voordeel vind. Het kan dus zeker wel, goedkoop en dierproefvrij!
Ook vind ik de kleuren in het pallet erg mooi, kleuren die bijna iedereen wel staan.
Zelf ben ik niet zo fan van goud, maar door dit pallet leer ik ervan te houden, want het staat (vind ik) erg mooi!


Het zijn allemaal kleuren met een shimmer. Zelf ben ik meer van de matte kleuren. Mijn eerst indruk was: 'Misschien is dit niet helemaal mijn ding'. Maar ik merk dat je producten echt moet leren kennen. Ik had dit misschien niet zo gekocht in de winkel, maar doordat ik elke maand een box met mooie producten ontvang, leer ik verder kijken dan mijn neus lang is.
Ook hier heb ik dus veel van geleerd en heb ik zeker mijn mening bijgesteld.




Nu heb ik zeker al een aantal voordelen genoemd, namelijk: Het pallet is dierproefvrij, goedkoop en staat bij vrijwel iedereen. Maar nu kan je hierboven ook zien, dat het pigment echt heel goed is. Dit had ik zeker niet verwacht van een pallet van €2,50. Zelf de witte kleur heeft een mooi pigment. Deze kleur kan je dus prima gebruiken als highlighter! Dit is vooral mooi bij een ooglook, onder je wenkbrauwbot en in je ooghoeken.
Voor de rest zijn alle kleuren zeer goed van pigment  en kan je mooi de combinatie van het bruin met goud zien. Dit is zeker weer een pluspunt!

Nu komt het moeilijke, want als het pigment wat minder is kan je de kleuren goed opbouwen. Maar omdat het pigment van dit pallet zo heftig is, is het ook lastig om niet meteen te veel aan te brengen op je ogen. Ga dus niet met een grote kwast in de kleuren, want ik kan met zekerheid zeggen dat alles dan gekleurd is. Het is dus handig om het aan te brengen met een dun of kleine kwast en zeker gebruik te maken van een blendingkwast. En deze oogschaduw kan je zeker goed blenden, waardoor je een mooie overloop krijgt qua kleur!


Hierboven kan je het mooi zien. Ik heb de bruin/goud tint gebruikt op mijn bewegend ooglid en die heb ik geblend in mijn arcadeboog. Je ziet dus ook dat de tint mooie overloopt. Ook heb ik onder mijn oog een lijntje aangebracht. Dit is weer wat feller, je kan dus mooi zien hoe je kan spelen met dit pallet. Het is ook mooi om met z'n kleur een eyeliner te maken, dit kan goed omdat het pigment zo goed is. Verder heb ik de witte kleur onder mijn wenkbrauw gebruikt en in mijn ooghoek.

Kortom: Ik ben zeer tevreden over dit pallet. Ik moet mijn mening echt bijstellen, want dit pallet komt zeker de komende tijd mijn 'Everyday-bakje'  niet meer uit. Het pigment is super en je kan er alle kanten mee op. Van een partylook, tot een dagelijkse look, tot aan mooie eyeliners!
Ik geef dit pallet zeker een dikke 8, want voor die prijs heb ik nog geen pallet gezien met deze kwaliteiten!

Q: Wat is jouw favoriete oogschaduwpallet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten