17 april 2015

Review | Jelly Pong Pong Supermodel Stain

Vandaag heb ik voor jullie een review, van een product wat ik nog had van de Prettybox.
Zoals jullie misschien al weten is de Prettybox overgenomen door de Deautybox, maar toch heb ik nog een aantal producten die ik graag met jullie wil delen in een review.
Zo ook deze Jelly Pong Pong Supermodel Stain.
Ik had al eerder kennis gemaakt met het merk Jelly Pong Pong en ik ben over het algemeen erg tevreden over dit merk, maar ik zal het al een beetje verklappen. Hierover ben ik niet heel erg tevreden, toch vind ik ook belangrijk om dit te delen.


Wat Jelly Pong Pong echt altijd leuk dit is de verpakking, want wat ziet dit er schattig uit.
Alleen om de verpakking zou ik al spulletjes van het merk willen aanschaffen, maar daar gaat het natuurlijk niet alleen om.

Dit is wat de Prettybox zegt:
De Supermodel Stain is een product voor je wangen en lippen in één! Het product bestaat o.a. uit een Ceramide Complex dat de huid hydrateert en de elasticiteit van de huid verbetert. De Wild Rose Wax helt bij het genezen van schrale en droge lippen. Het doosje bevat 4 verschillende kleurtjes die een mooie gloed geven op je wangen en lippen.

Full Size €25.00



Wat ik in vorige reviews van producten van het merk Jelly Pong Pong al aangaf, is de kartonnen verpakking leuk is, maar de rest een beetje goedkoop oogt. Dat heb ik ook met deze Supermodel Stain. Wat ik me wel meteen afvroeg is, hoe krijg ik mijn blushkwast  nou in z'n hokje, zonder dat alles onder zit.. Die vraag werd al snel beantwoord, want het kan gewoon niet. Uiteindelijk heb ik het op mijn vingers gedaan om het aan te brengen op mijn wangen, met dit als resultaat.

1e foto kleur linksboven bruin/oranje.
2e foto kleur linksonder licht roze.
3e foto kleur rechtsboven donker roze.
4. foto kleur rechtsonder rood/roze.
Nou, ik kan niet echt zeggen dat ik verbluft ben door het resultaat. De enige die een beetje te zien is, is de rood/roze kleur. Het aanbrengen was totaal niet fijn, als of ik vet op mijn gezicht zat te smeren en het uitsmeren ging amper. Mijn huid zou dus eerder rood worden van het wrijven dan van de blush.
Oké, dus dit is niet en succes!

1e foto kleur linksboven bruin/oranje.
2e foto kleur linksonder licht roze.
3e foto kleur rechtsboven donker roze.
4. foto kleur rechtsonder rood/roze.

Zoals je hierboven al kan zien, was dit ook niet een groot succes op mijn lippen. Ik heb de kleuren aangebracht met een lippenceel, maar het verspreiden was moeilijk en het bleef niet heel mooi zitten.
De enige kleur die me dan nog redelijk stond is de rood/roze kleur, maar de rest is echt niet mooi.


Kortom: Ik vind dit niet een succes, en vooral niet met die prijs van €25!! Nee, hier ben ik niet tevreden over en ga ik ook zeker niet vaker gebruiken. Deze Supermodel Stain krijg van mij een 3!

Q: Wat is jouw favoriete lipproduct?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten