4 maart 2015

Review | Ten Stickers - laptopstickers

Vandaag heb ik voor jullie een speciale review.
Ik mocht namelijk van Ten Stickers, voor €30 aan stickers bestellen om voor jullie te reviewen.
En daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen.

Eerst wil ik jullie kennis laten maken met de website van Ten Stickers. Als je op de naam klikt, dan ga je meteen door naar de site en zie je dit..


Het is een overzichtelijke site, waar je super veel verschillende stickers kan vinden.
Je kan stickers vinden voor:


  • Kinderkamers,
  • Je woning,
  • Keukens
  • Laptop
  • Badkamer
  • Tv en Film
  • Sport
  • Behang 
  • Auto
Er is enorm veel leuks te vinden en ik ben zeker wat uurtjes aan het zoeken geweest naar de meest geweldige stickers. Ik woon samen met mijn vriend, die het zelf niks vind om overal stickers op te plakken, dus ik heb me wel een beetje in moeten houden. Daarom heb ik gekozen voor laptopstickers.
Hier hadden ze ook zeker genoeg keuze in, en ik heb met moeite mijn keuze gemaakt.



Dit zijn de laptopstickers die ik heb gekozen. Ik vond het drinkpakje (aan de linkerkant) wel erg grappig, als je die op een MacBook of een Ipad plakt, dan krijg je Apple Juice. Ik vond dat wel een grappige woordspeling. Ook heb ik gekozen voor het fototoestel (rechtsboven) met het Apple logo erin. Het leek mij juist weer grappig om die op mijn Acer laptop te plakken, juist omdat het geen Apple apparaat is. Als laatste heb ik gekozen voor een aardbol, gewoon omdat ik die erg mooi vond en me ook erg aansprak.

Als je een keuze hebt gemaakt op de webshop, dan heb je best snel je pakketje binnen.
Wat dan ook nog eens een voordeel is, je krijgt het in een envelop dus je hoeft niet thuis te blijven.


De envelop kan makkelijk door de brievenbus, en de stickers zijn goed beschermt.
De binnenkant zit namelijk vol met bubbeltjesplastic, hierdoor beschadigen de stickers niet.


In de envelop zit een brief, die duidelijk vertelt hoe je de stickers moet aanbrengen.
Natuurlijk zitten er ook de stickers in en ook nog een teststicker (rechtsboven).

Wat ik ook een voordeel vond van de website, is dat je de stickers op grootte kan bestellen.
Je kan, in dit geval, de grote van je laptop aangeven, zodat de sticker goed zou passen.
Nu heb ik geen Ipad, en mijn Acer laptop is iets kleiner, maar ik dacht ik probeer het gewoon.
De stickers zijn niet precies de grote van je laptop, dus je kan daar een beetje in smokkelen, weer een voordeel voor mij. Dit is trouwens ook er fijn, want het is makkelijk om de sticker op het apparaat te plakken.


Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen omdat de fototoestel op mijn Acer laptop te plakken.
Dit ging makkelijk en snel, zeker door het duidelijke stappenplan die in de brief aangegeven stond.
De sticker zit er mooi op en voor mij gevoel ook muurvast!



Zo zit het er dan uit. Het is makkelijk en snel gedaan en het geeft net iets extra's aan je laptop. Het maakt de laptop net iets meer mij, vooral door het 'geintje' om een Apple logo op een Acer laptop te plakken.

Kortom: Ik vind de webshop erg fijn, snelle levering en de spullen zijn netjes verstuurd. Ook vind ik het erg leuk dat er erg veel keuze is aan stickers. Het is ook niet moeilijk, eigenlijk kan een kind de was doen. Doordat er een super duidelijk stappenplan bijgevoegd is, kan je snel aan de slag.
In de toekomst wil ik graag nog een Ipad en dan ga ik zeker de sticker van 'Juice' erop plakken!

Q: Zijn jullie al bekend met Tenstickers?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten