24 maart 2015

Review | So Me - BB-cream 5 in 1

Vandaag heb ik voor jullie een review van een budget BB-cream.
Ik kwam deze BB-cream tegen bij de Action voor €1,99 en ik moest het echt uit gaan proberen.


Het is een BB-cream die veel beloofd, dit zegt de verpakking:

Maakt de huid glad en egaal voor een perfecte teint. So Me BB cream is een lichte, niet-vette formule voor een ogenblikkelijk stralende huid. Een vleugje make-up egaliseert oneffenheden en imperfecties, terwijl de krachtige, vocht-inbrengende ingrediënten en zonnefactor 15 voor een zachte en beschermde huid zorgen. Voor een kant-en-klare perfecte teint.

Gebruiksadvies: Aanbrengen op een gereinigde huid en egaal over het gezicht uitsmeren met uw vingers of make-up spons

Veiligheid: Alleen voor uitwendig gebruik. Vermijd direct contact met de ogen. Als het product in de ogen komt, spoel direct goed uit met schoon water Buiten bereik van kinderen bewaren.


Toen ik dit tegen kwam in het schap van de Action, moest ik het wel uitproberen.
Ik ben namelijk nog steeds een beetje op zoek naar de ideale BB-cream/foundation.
Ik heb er zeker een gevonden, maar dat was best een dure foundation en ik heb niet altijd zin om foundation te dragen. Een BB cream is dan wat lichter.  Wat ik ook erg fijn vind is dat er zonbescherming in zit, zeker als het zonnetje weer tevoorschijn gaat komen.


Ik had laatst een CC cream van Essence gehaald en die hele dop zat er helemaal onder. Maar deze BB cream die nog goedkoper is heeft een bescherming over de dop, zodat alles netjes blijft. En dat voor een budgetprijs voor maar €1,99. Het is een tube van 50 ml en het is een simpele tube. Ik vind dat de verpakking er netjes uitziet en zeker niet goedkoop oogt. Het had voor mij zo door gekund voor een Essence of Catrice product.





De kleur is licht, wat een logische keuze is voor mijn huid. Ik heb namelijk ook een enorme lichte huid en vaak zijn BB cream of foundation te donker. Zoals je hierboven kan zien is het een lichte kleur met een wat roze ondertoon, die niet te donker is voor mijn huid. Dus heb je ook een lichte huid, dan kan je deze BB cream met gemak gebruiken.

Hier kan je de BB cream zien als die op mijn gezicht zit. Ik heb hier verder geen make-up op, alleen de BB cream.
Je kan zien dat het een mooie kleur is mijn lichte huid.

Ik ben heel tevreden over deze BB cream. Ik ga deze zeker komende zomer veel dragen. Ik vind het een super mooie kleur en de dekking vind ik voldoende. Hij zal echt niet helemaal dekken, maar hij geeft een mooie dekking. Ik zou deze BB cream zeker een 8 geven!
Het is budget, goede dekking en de crème zit fijn op de huid.







Q: Wat is jouw favorieten BB cream?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten