23 maart 2015

Photo Dairy #70

Vandaag is het weer maandag, een nieuw begin van de week, maar natuurlijk ook tijd voor een terugblik op vorige week. Dat doen we natuurlijk met een Photo Dairy! Dit is alweer nummer 70, ik ben gewoon al meer dan een jaar elke week aan het terugblikken met foto's. Bizar hoe snel de tijd gaat!

Maandag


Ik had de avond ervoor met vlechtjes in geslapen, want ik wil zo graag krullen. Maar het blijft bij mij gewoon niet mooi zitten en in de ochtend neem ik ook niet de tijd om krullers te zetten. Dit werkte goed, het heeft tot de middag goed gezeten en daarna begon het wel enorm uit te zakken. Maar het was wel even leuk!

Dinsdag


Vandaag was voor mij een lange dag. Ik heb de hele dag gewerkt en in de avond had ik ook nog rapportgesprekken. Ja, dat hoort er ook bij als je juf bent. Ik was tussendoor wel even naar huis gegaan om de auto van mijn ouders te lenen, ik vind het namelijk niet heel prettig om in het donker alleen te fietsen. Natuurlijk moest ik dan ook heel even met Bo spelen, want hij is toch zo leuk!

Woensdag

Vandaag geen foto! Ik had een drukke dag, maar vooral ook een lange dag. Ik heb toch half 6 gewerkt, normaal ben ik op een woensdag wel veel eerder thuis. Toen heb ik gekookt, ben ik gaan stemmen en heb ik gezellig bij Sara nog even gekletst en de laatste aflevering van One Tree Hill afgekeken! Nu hebben we alle seizoenen gehad!

Donderdag


Ik ben lekker in de ochtend gaan sporten. Ik heb mijn schema een beetje aangepast en nu doe ik op de donderdag mijn romp en mijn armen. Volgens mij gaat het wel werken zo, want ik train nu gerichter en voor mij gevoel ook beter. Ook ben ik even bij mijn ouders geweest om een lekker kopje thee te drinken en ik kon het niet laten om Bo op de foto te zetten. Hij is dol op graven in de tuin en van alles zoeken.

Vrijdag


Goodmorning! Ik had in tijden al geen selfie meer gemaakt in de lift. Hier heb ik mijn favoriete jas aan, die zit zo lekker en is niet te warm. Ook heb ik vandaag mijn sollicitatiebrief op de bus gedaan, ik vind het zo spannend. Ik duim echt ontzettend dat ik überhaupt op gesprek mag komen.

Zaterdag

Vandaag ook best wel een drukke dag. Ik had in de middag verjaardag van mijn nicht en in de avond verjaardag van mijn vader, die als jullie dit lezen (maandag) echt jarig is! Gefeliciteerd pap! Ik heb mijn beige broek aan met een simpel wit t-shirt en mijn spijkerblouse. Ik heb ook al tijdens geen outfit foto maar online geplaatst, dus ik wilde het weer even laten zien.

Zondag

De dag dat ik dit artikel schrijf, ik zit met gevoelige beentjes op de bank. Ik heb in de ochtend mijn romp en mijn benen goed getraind, en dat op een zondagochtend! Nou het kan nog burgerlijker hoor haha want ik heb ook een bananenbrood gebakken en een smoothie gemaakt. Ik hoop dat ze allebei lekker zijn, maar dat is nog even afwachten!

Q: Hoe was jou week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten