6 februari 2015

Review | Shampoo + Crèmespoeling - Moroccan Argan Oil.

Vandaag heb ik een review voor jullie van een veelbesproken shampoo en conditioner van het Kruidvat, namelijk de shampoo en conditioner van de Moroccan Argan Oil lijn. Ik had er veel positieve dingen over gehoord, dus ik kon niet wachten om het zelf uit te proberen.



Als eerste even de shampoo: Shampoo Moroccan Argan Oil.
Maak het haar zacht en soepel, voor pluizig en droog haar.
Is speciaal ontwikkeld om droog en pluizig  haar intensief te verzorgen. Verrijkt met Marokkaanse argan olie, bekend om zijn voedende en verzachtende eigenschappen. De olie wordt snel in het haar opgenomen, waardoor het haar niet zwaar of vettig gaat aanvoelen, maar juist heerlijk luchtig, zacht en soepel.

En dan natuurlijk de conditioner: Crèmespoeling  Moroccan Argan Oil.
Daar staat precies de zelfde beschrijving op als bij de shampoo.
In allebei de flacons zit 500 ml en de shampoo kost €1.39 en de conditioner kost €1.59. Dit is natuurlijk niet veel, dus het is zeker een budget product.



Nu weten we wat het product zal doen, maar het belangrijkste is werkt het?
Volgens mij was mijn haar echt in perfecte staat om deze shampoo en crèmespoeling te testen, want mijn haar was zo droog als stro.  Ik had erg veel last van droge punten en daardoor ook veel pluis en klitten. Mijn haar kon wel even een boost gebruiken. Ik heb deze shampoo en crèmespoeling twee weken in gebruik en dan was ik ongeveer om de dag mijn haar. Nu merk ik al duidelijk verschil, mijn haar is veel minder droog.

Meestal als mijn haar niet meer droog aanvoelt, dan wordt het zwaar en dan heb ik erg futloos haar. Ik weet dat het sowieso lastig is om met mijn haar volume te krijgen, maar met de meeste producten is het dan haast onmogelijk. Nu merk ik dat mijn haar ook niet droog aanvoelt, maar ook dat het luchtig blijft.

Eigenlijk komt deze shampoo en crèmespoeling, en zeker in combinatie, zijn belofte na!



Kortom: Het is een budget product, goed in combinatie en het werkt echt tegen droog haar. Ik ga dit product met plezier gebruiken tot het helemaal op is. En als die me dan nog zo goed bevalt, dan komt er zeker een nieuwe flacon!

Q:  Wat is jouw favorieten shampoo en conditioner?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten