12 januari 2015

Photo Dairy #60

Het is weer maandag, een nieuw begin van de week, dus tijd voor een Photo Dairy. Deze week heb ik echt veel foto’s gemaakt, dus het is een volle Photo Dairy.

Maandag



Het is de eerste werkdag van de week, maar ook van het jaar. Daar moest ik natuurlijk wel even aan wennen. Ook had ik van Sara een super fijne mok gekregen en die heb ik meteen even uitgeprobeerd. Ideaal, want nu drink ik in ieder geval niet te weinig en blijft me thee lekker warm.


Dinsdag



Het tweede dagje van de week en ik moest nog even in het ritme komen. Door de vakantie was ik heel mijn ritme kwijt en daar moest ik deze week nog even aan wennen. Ik had nog een gezellig avond je met Sara en daarna lag ik lekker vroeg in bed, even bijtrekken.

Woensdag



Nog één ochtendje werken en dan had ik weer even de tijd om bij te tanken. Wat is het wennen z’n eerste week. Ik heb ook nog even heerlijk op Youtube video’s zitten kijken en in de avond ben ik gezellig bij Dionne geweest!


Donderdag



Vandaag had ik een dagje vrij, heerlijk, maar ik heb niet stilgezeten. Ik heb gesport en boodschappen gedaan en natuurlijk was ik bezig met mijn blog. Ik was een nagellak aan het testen en heb lekker Teen Mom gekeken. Ook heb ik de piercing, die ik in mijn nek had zitten, eruit gehaald. Helaas, want hij groeide eruit en had daarom niet veel keus.


Vrijdag



Vandaag het ik een bijna make-up loos dagje. Het was bijna omdat ik in de middag nog een leerlingbespreking had. Ik was die avond wel erg moe en had een lekker rustig avondje op de bank. Heerlijk!


Zaterdag



Mijn zoektocht naar schoenen ging verder en ik heb ook hele leuk gekocht. Maar ik heb ook 2 flesjes Arizona gekocht, ik verzamel deze flesjes en deze had ik nog niet. Ze hadden bij de AH XL gewoon nieuwe liggen, die moest ik natuurlijk hebben.


Zondag



Als eerste zie je hier mijn nieuwe schoenen, één daarvan, want ik heb twee paar schoenen in totaal gekocht! Ook heb ik vandaag weer een uur gesport en heb ik mijn nieuwe broek weer aan. Ik denk dat ik donderdag een collectief haul ga opnemen zodat jullie binnenkort gaan zien wat ik allemaal wel niet heb gehaald!


Q: Hoe was jullie week?

Liefs,

SIlvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten