6 december 2014

TAG | 25 Questions

Vandaag heb ik voor jullie een TAG, de 25 Question TAG.
Ik ben getagd, door Elize van Girlonthewhitebike en ik vind het super leuk dat ik getagd ben.
Ik heb in tijden geen TAG meer gedaan, dus het werd hoog tijd!



1.    Heb je huisdieren?
Ik heb op dit moment geen huisdieren, maar bij mijn ouders hadden we een tamme vogel, en vroeger een cavia Poeki en nu een cavia Mika.


2.    Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn?
Mijn laptop, waarop ik dit natuurlijk typ. Mijn notitieboekje, waarin mijn blogplanning staat en de afstandsbediening, want ik zit lui voor de tv.


3.    Hoe is het weer nu?
Het is nu best donker, want het is 18.46. Maar vanochtend was het koud en heb ik zelf een muts opgehad op de fiets. Wel was het lekker droog vandaag.



4.    Rijd je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ja, ik heb op mijn 18e mijn rijbewijs gehaald en ja ik heb wel eens een ongeluk gehad. Alleen nooit na mijn rijbewijs, gelukkig. Tijdens rijlessen heb ik heel zielig een fietser aangereden. Ik vond het zo erg, maar gelukkig viel het allemaal mee.

5.    Hoe laat was je vanochtend wakker?
Ik sta elke doordeweekse dag op om 6.30, dus vandaag ook want ik typ het op een woensdag.

6.    Wanneer heb je voor het laatst gedouched?
Voor het avondeten heb ik gedouched, want ik kwam terug van het sporten.

7.    Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Ik heb echt geen flauw idee, dit is echt wel heel erg. Ik weet het niet zo, want ik kijk weinig films. Wel kijk ik veel series, zoals: Nieuwe buren of Smeris.

8.    Wat staat er in je laatste smsje?
 Ik stuur echt nooit meer een smsje, dus ik kijk even naar mijn Whatsapp berichten…dat was: ‘ Dankje ik zag het.’  naar Dionne.

9.    Wat is je ringtone?
Volgens mij heb ik een standaard ringtone, mijn telefoon staat meestal op stil.

10.  Ben je weleens in een ander land geweest?
Ja, ik ben in België geweest, de plaats weet ik niet meer. Ik ben in Berlijn, Parijs en New York geweest.

11.  Hou je van sushi?
JA! Je mag me er echt wakker voor maken!



12.  Waar doe je boodschappen?
Ik woon boven de Hoogvliet, dus dat is lekker makkelijk en doe daar een deel van de boodschappen. Het vlees en de groentes haal ik bij de Lidl.

13.  Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee.

14.  Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb één zus.

15.  Heb je een computer of een laptop?
Ik heb een laptop, een stuk fijner (vind ik) want je kan overal zitten!

16.  Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
O help, ja dan word ik gewoon een halve Sarah! Ik word 25 volgend jaar in september.

17.  Draag je een bril of lenzen?
Ik draag altijd mijn bril en heb geen lenzen.

18.  Verf je je haar?
Ik heb in mijn 24 jaar nog nooit mijn haren geverfd, als ik dat verteld vinden de meeste dat een beetje raar. Maar ik heb niet echt de behoefte om mijn haar te verven, want ik denk dat deze kleur mij het beste staat. Als ik ooit grijs word, zal ik mijn haar wel gaan verven.

19.  Wat ben je van plan vandaag te doen?
Ik heb er al een hele dag opzitten, want het is al avond nu ik dit typ. Ik kan wel vertellen wat ik wel heb gedaan vandaag. Ik mocht werken in de middenbouw. Daarna heb ik gesport en nu ben ik met mijn blog bezig.

20.  Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik kan me het ook niet meer herinneren…



21.  Wat is je favoriete pizzabeleg?
Ik maak, als ik me pizza eet, het liefste hem helemaal zelf. Want de meeste pizza’s zijn zo vet, dat ik daar echt buikpijn van krijg.

22.  Eet je liever een hamburger of een cheesburger?
Liever niet.. Geen van beide, tenzij de hamburger zelf gemaakt is.
Z’n kant en klaar ding vind ik echt niet lekker.


23.  Heb je weleens een nacht doorgehaald?
Ja, maar de volgende dag ben ik niet te genieten en moet ik echt slapen!

24.  Wat is de kleur van je ogen?
Groen



25.  Kun je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik proef niet eens het verschil tussen het huismerk en Coca Cola, sorry.

Zo het waren heel wat vragen, maar ik vond het erg leuk om ze te beantwoorden. Zo leren jullie mij toch weer een beetje meer kennen.

Q: Heb jij je haar wel eens geverfd?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten