5 december 2014

Review | HEMA - Bye Bye Eye makeup - Remover Lotion

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Bye bye eye makeup van de Hema. Ik was nog op zoek naar een goede oogmake-up remover en ik wilde graag deze van de Hema eens proberen.



De verpakking ziet er compact uit en sluit goed af door de dop. Het werkt met een draaidop, waardoor de dop goed blijft zitten en je hem ook makkelijk mee kan nemen (zonder dat je tas onder gaat zitten). Ook komt er niet ineens te veel uit, want door de dop komt er een juiste hoeveelheid op je watje. Hierdoor is die ook nog eens zuinig in gebruik.




Op de verpakking staat:
Oogmake-up reinigingslotion. Voor niet waterproof oogmake-up. Ongeparfumeerd. Verwijdert op milde wijze niet waterproof oogmake-up. Gebruik voor deze lotion eerst de oogmake-up reinigingsmelk voor optimale reiniging.

Ik draag zelf nooit waterproof oogmake-up, want ik vind het vervelend om te moeten boenen om het eraf te krijgen. Niet waterproof mascara blijft bij mij ook prima zitten. Ook ben ik het er zeker mee eens dat dit een milde reiniging is, wat ik erg fijn vind. Vooral omdat ik een gevoelige huid heb, dan is het fijn dat deze reiniging mild is, zodat mijn huid niet extra geprikkeld wordt.
Ook gebruik ik alleen deze reinigingslotion en niet de reinigingsmelk en toch vind ik dat het prima werkt. Ik ben nu wel extra nieuwsgierig naar het product en zeker in combinatie, misschien dat ik daar ook nog wel een artikel over schrijf.



Ik vind het een fijne reiniging en ga hem met veel plezier verder opmaken. Ik zal zeker deze, als die op is, nog een keer aanschaffen en ik zal zeker even een kijkje nemen naar de reinigingsmelk van de Hema. Ook is het zeker een budget oogmake-up reinigingslotion, want hij kost maar €1.75 en dat is dan voor 125 ml!

Q: Ben jij al bekend met de verzorgingsproducten van de Hema?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten