18 december 2014

Mijn top 9 LELIJKE/LEUKE kersttruien!

Het zal je natuurlijk allang zijn opgevallen, want ja, anders heb je de laatste tijd wel een beetje onder een steen geleefd. Het is een trend, een rage, een hip item, het is oldskool en verder heb ik er geen woorden voor…
Of ja, misschien wel, te lelijk of te fout. Ja, ik heb het echt over de oer oude, meestal, ontweken Kersttrui. Die je vroeger zo erg vond om aan te trekken, altijd aan het kriebelen was of je er enorm voor schaamde, die kersttrui.

En nu, nu is het helemaal GE-WEL-DIG om een ‘foute’ kersttrui te hebben!
Als je me dit 5 jaar terug vertelde had ik je echt recht in je gezicht uitgelachen, of nee, dat is een beetje onaardig. Ik had op zijn minst gedacht, die spoort niet!
Maar nu ga ik jullie met dit artikel inspireren om een kersttrui aan te schaffen (het moet niet gekker gaan worden)…
Oke, ik beken.. Op de dag dat dit artikel online staat ga ik in de avond naar Arnhem om een toch wel foute kersttrui te halen, want ik wil zeker niet achterblijven!
Ja en dan moet je je toch een beetje verdiept hebben in welke kersttruien er nu allemaal zijn, want je zal net zien dat ik er met een thuiskomt die echt niet kan. Dat ik de foutste van de foutste kersttrui koop dat het dan juist net niet goed is. Ja, dat moeten we natuurlijk niet hebben.

Ik maak er een beetje een lang verhaal van, sorry. Ik zal jullie deze LELIJKE en daarom toch o zo LEUKE kersttruien laten zien!



1.    H&M - €19.99
2.    HEMA - €12.00
3.    Forever21 - €16.50
4.    H&M - €29.99
5.    Bonprix - €29.99
6.    Bonprix - €29.99
7.    HEMA - €12.00
8.    H&M - €19.99
9.    Bonprix - €29.99

Dit waren mijn 9 LELIJKE/LEUKE kersttruien, ik ben benieuwd waar ik vanavond mee thuis ga komen, maar dat komt zeker in een vlog of op mijn instagram te staan. Je kan me volgen op @Maandagmorgenmodel.

Q: Wat is jouw favoriete LELIJKE/LEUKE kersttrui?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten