19 december 2014

Mijn kerstversiering!

Kerst, er is geen ontkomen meer aan, ik wil alles, maar dan ook alles, in de kerstsfeer hebben. We hebben ons dan ook niet ingehouden, als het om kerstspullen gaat. Ik ben er enorm enthousiast over en word er ook elke ochtend vrolijk van, als ik de kerstboom aan kan zetten.
Omdat ik er zo vrolijk en blij van word, wil ik het zeker met jullie delen.

Om te beginnen hebben wij, net zoals bijna iedereen, een kerstboom. We hebben dit jaar alles nieuw gekocht, omdat we nog helemaal niks hadden. Dubbel zo leuk dus! We hebben gekozen voor glanzende en matte ballen door elkaar in de kleuren blauw/wit. Ik ben er helemaal blij mee! Wat ik ook erg leuk vind, is dat de ballen niet allemaal de zelfde maat hebben. Het is echt van klein tot best groot. En er liggen natuurlijk pakjes onder. We hebben bijna alles gekocht bij de Intratuin.






Daarnaast heeft mijn vriend onze eettafel super mooi aangekleed, hierin hebben we ook de kleuren wit en blauw laten terugkomen. Het is wel zo mooi als alles een beetje bij elkaar past. De tafel is enorm mooi gedekt, de loper en de placematjes zijn van de Xenos en de borden zijn van de Ikea. Net zoals de glazen volgens mij. De aankleding verder komt bijna allemaal bij de Intratuin vandaan.






Ik weet het bijna wel zeker, maar wij zitten deze kerst in een super gezellig huisje. We vieren morgen (zaterdag) al Sintekerst met de vrienden en dan ziet het er super gezellig uit.

Q: Hoe ziet jou huisje/kamer eruit met kerst?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten