18 november 2014

Review | Wonder balm - Oriflame Beauty + Tips tegen droge lippen!

Vandaag heb ik voor jullie een bijzonder artikel, het is namelijk niet alleen een review van de Wonder Balm van Oriflame Beauty, maar ook een artikel met tips tegen droge lippen!
Want ja, het begint nu toch echt kouder te worden, of we willen of niet en de meeste krijgen dan last van droge lippen. Ja, ik ook, helaas. Maar hopelijk heb je er minder last van met de tips van dit artikel.

Als eerste de Wonder Balm van Oriflame Beauty, want wat goed helpt tegen droge lippen is een goede lippenbalm.


Deze Wonder Balm kost €8.95 en is te vergelijken met het wonderpotje. Maar dan is dit een mooie lipstickvorm en makkelijk aan te brengen. Het is een beschermende en hydraterende lippenbalm, met kalmerend aloë vera extracten en vitamine A en E. Dus ideaal voor de droge lippen!
Voor de rest is geen opvallende lippenbalm, die alleen een lichte shimmer heeft.



Zoals ik al zei heeft de Wonder Balm een mooie lipstickhuls. Het heeft een mooie luxe uitstraling, wat ik toch wel erg leuk vind voor een lippenbalm. De balsem heeft een lichtroze kleur, maar hij geeft alleen een shimmer af. Ik vind dat persoonlijk wel fijn, want op sommige momenten wil ik gewoon mijn lippen verzorgt hebben, zonder een kleurtje. Ideaal is dat deze Wonder Balm.

Kortom ik ben erg tevreden, en dit product helpt mij echt tegen droge lippen. Ik had afgelopen tijd echt de vellen aan mijn lippen hangen, maar sinds ik vaak dit product smeer, is het eens stuk minder.



Een lippenbalm is één van de weinige dingen die helpen tegen droge lippen.
Hieronder zie je nog 5 tips tegen droge lippen!

1. 

Zorg ervoor dat je niet aan je lippen likt, dit klinkt misschien een beetje raar, maar de belangrijkste oorzaak voor droge lippen is het likken ervan. Ze zorgen ervoor dat je lippen droger, schalen en branderig worden.

2. 

Zorg voor een vochtige lucht in huis, want als je veel binnen zit, is de kans ook groter dat je lippen schraal, branderig en pijnlijk worden.

3. 

Drink voldoende over de hele dag, want als je weinig drinkt droog je uit en ook je lippen.

4.

Let op alcohol en cafeïne, want die hebben een uitdrogende werking op je huid, dus ook op je lippen.

5.

Bijt nooit je velletje of korstjes eraf, want dat maakt het alleen maar erger!


Ik hoop dat jullie wat aan de tips hebben en de aankomende winterperiode, de periode voor de droge lippen, allemaal iets minder last hebben van droge lippen. Want als ik (persoonlijk) iets irritant vind, dan zijn het wel droge lippen!

Q: Wat is jouw beste tip tegen droge lippen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten