17 november 2014

Photo Dairy #52

Het is weer maandag, een nieuw begin van de week en daarom ook tijd voor een terugblik op afgelopen week, namelijk met een Photo Dairy!

Maandag


Vandaag was ik een dagje vrij en wilde ik bananenpannenkoekjes maken, maar ik had een beetje weinig geduld. Toen kwam ik er dus ook achter, waarom ze altijd klein zijn, want één grote dat is onmogelijk! Nu lijkt het wel een scrambled egg!
Het avondeten was een lekkere pasta en daarna zijn we naar de Ikea geweest en hebben we leuke kussentjes voor op de bank gekocht, eindelijk! Want dat wilde ik al heel lang, maar we konden en geen vinden die we allebei leuk vonden!

Dinsdag


Vandaag mocht ik de hele dag werken, in de avond was ik toch wel een beetje moe.
Mijn vriend had mijn tablet/pc weer 'gemaakt' en ik heb lekker op mijn tablet naar Youtube filmpjes zitten kijken. Dit zijn de SaconneJoly's echt geweldig!

Woensdag

Vandaag mocht ik ook de ochtend werken en ik start eigenlijk elke ochtend met het ontbijtnieuws, dus ik dacht laat ik daar eens een foto van maken! Ook ben ik nog steeds super blij met de kussentjes op de bank, het staat een stuk gezelliger! En in de avond zijn we naar de Intratuin in Duiven geweest, want daar hadden ze de kerstopening! Het was echt heel mooi en we hebben leuke spulletjes gekocht!

Donderdag


Vandaag was ik ook een dagje vrij en heb ik lekker boodschappen gedaan en ik had mijn haar gekruld voor een artikel dat binnenkort online komt. Dus wil jij weten hoe ik het heb gedaan, houd dan mijn site in de gaten! :)

Vrijdag

Echt heel gek, maar ik heb op vrijdag helemaal geen foto's gemaakt! Ik was in de ochtend naar de tandarts geweest en ik moet binnenkort terug om een spalkje te laten zetten, omdat mijn ondergebit scheef begint te staan. En in de middag heb ik nog een paar uurtjes mogen werken. En toen had ik WEEKEND!!

Zaterdag


Vandaag ben ik gezellig naar Sara gegaan en hebben we een high tea gemaakt! We hebben echt zitten schranzen echt heel erg, maar het was allemaal super lekker. 
Het was ook super  gezellig, want we hebben ook nog Kazoo gespeeld, ik heb er een video van op instagram, klik hier als je die wilt zien!


Zondag

Vandaag heb ik ook geen foto's online staan, ik heb vanochtend gesport en ik moet eerlijk zeggen ik ben gesloopt. Ik voel me totaal niet fit en ben een beetje moe, misschien als ik vanavond goed slaap dat ik me al stukken beter voel. Even een dagje relax doen en dan kunnen we er weer een week tegenaan!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten