5 november 2014

Review | Superlooks HD Foundation

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Superlooks HD Foundation.
Ja, je leest het goed, ik heb een review van een foundation.
Misschien wisten jullie het van mij al, maar ik gebruik eigenlijk nooit een foundation.
Maar toen ik bij de make-up cursus in Amsterdam was, heb ik z'n mooie foundation gekocht.
Ik kocht het nooit, omdat ik dacht dat het altijd wel zichtbaar was, vooral met een lichte huidskleur die ik heb.
Maar ik heb nu z'n mooi en vooral matchende foundation, dat ik hem echt met jullie moet delen.
Dus zoek jij een foundation voor een hele lichte huid, dan denk ik dat ik hem heb gevonden!


Tijdens de workshop zijn we super goed geholpen, we waren maar met zijn 4e dus was er extra veel tijd voor instructie en één op één begeleiding.
De foundation was in mijn ogen er alleen voor om puistjes en andere plekjes te verbergen, dat je het altijd zag zitten en dat ik er geen één zou vinden voor eventueel mijn huidskleur.
Ik heb geleerd dat de foundation niet alleen is om plekjes te verbergen, maar ook je huid beschermd en je make-up ook nog eens beter blijft zitten.

Ingrediënten:

Aqua - Cyclopentasiloxane - Mica - Butylene Glycol - Glycerin - PEG-10 Dimethicone - Isononyl Isononanoate - Butyrospermum Parkii Butter - Cyclomethicone (and) Dimethicone Copolymer - Squalane - Tocopherol - Methyl Paraben - Propyl Paraben - Parfum - (May contain: CI 77891 - CI 77499 - CI 77491 - CI 77492 - CI 75470 -CI 77288


Het is een klein compacte verpakking, waar je volgens mij best lang mee doet. Je hebt namelijk maar 1 à 2 pompjes nodig en daarmee kan je je hele gezicht (en hals) bedekken.
De prijs valt ook mee €19.95, want ik had verwacht dat het veel duurder zou zijn. Je kan het bestellen via de webshop van Superlooks.






Zoals ik hierboven al een beetje aangaf, zit de foundation in een pompflacon. Het is dus heel hygiënisch en wordt ook niet snel vies. Het is dus een handig en vooral praktische verpakking.



Hierboven zie je een pompje en de dekking op mijn hand. Op mijn hand lijkt het helemaal of het mijn kleur niet is, maar ik heb geleerd dat je kan zien bij je kaak of het je kleur is. Dus koop je een foundation probeer het dan een beetje bij je kaak om de juiste kleur te vinden. Dit zou ik zelf in een Douglas of Ici Paris vragen, maar bij een Kruidvat niet zo snel doen.
Daar is het ook een stuk goedkoper, dat scheelt dan ook wel weer. Maar als je eenmaal doorhebt aan welke kleur jou foundation moet voldoen, dan is het al een stuk makkelijker.


Hierboven zie je links een foto zonder foundation en links met foundation. Je ziet vooral het verschil in de kleur. Links is mijn huid nogal rood en dat heb ik best vaak, zelf vind ik het niet zo mooi maar tja, dat heb je of je hebt het niet toch? Maar door deze foundation (rechts) heb ik veel minder roodheden. Mijn huid lijkt ook veel gezonder en met een mooie gloed en een stuk minder glimmend.
Ik ben echt zo verbaasd, dat je het ook niet ziet dat ik foundation op heb, en dat mijn roodheid een stuk minder is.
Ik ben zelf er verbaasd door het resultaat, ik keek in de spiegel en ik zag het al, maar nu met deze foto's naast elkaar zie je echt wel een verschil.

Kortom: Ik ben erg tevreden over deze foundation, die ook mijn huid niet uitdroogt. Ik heb nogal een droge huid, maar deze foundation verergert dat niet. Het geeft een lichte en subtiele dekking en vooral mijn roodheid is minder. Ook blijft het goed zitten en geeft het niet af.


Q: Wat is jouw favoriete foundation?

Liefs,
Silvia


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten