7 november 2014

Review | Essence Nagellak - Pastel Kleuren

Vandaag heb ik voor jullie een aantal Essence nagellak in mooie pastel kleuren.
En ik hoor je het nu al denken... Pastel kleuren? In de herfst?
Ja! Het is helemaal een trend, dus haal die pastel kleuren maar uit de kast.
In het begin dacht ik, nee ik denk dat dit niet iets voor mij is, maar zeker door het toch wel mooie weer van de laatste tijd ben ik toch gevallen voor de pastelkleurtjes!


Het gaat om deze kleuren, van links naar rechts:
 158 If I were a boy - 163 hey, nude! - 146 that's what I mint.

Dit is natuurlijk al een pluspunt, bij alle Essence nagellak natuurlijk, de enorme leuke namen.
Voor de 163 hey, nude!, die is natuurlijk van het liedje van The Beatles!
Ik vind het toch leuker als  de nagellak een kleurtje heeft, vooral als iemand vraagt wat voor nagellak ik op heb! Geweldig!


We beginnen even bij de blauwe, want dit is zeker mijn nieuwe favoriet. Het is de kleur: 158 If I were a boy. Dit staat namelijk ook erg goed bij de wat donkere kleuren en vooral bij donkerblauw! Ik vind deze kleur een bijzondere kleur, want het is een mooie licht blauwe kleur, maar toch niet helemaal een babyblauw.

Zoals bij alle Essence nagellak is deze ook fijn aan te brengen en droogt ook snel, wat natuurlijk ook belangrijk is. Bij de wijsvingers is de nagellak er best snel af, maar voor de rest blijft die goed zitten.
Ik denk dat dit één van mijn nieuwe favorieten nagellak is voor de komende tijd!
De dekking is prima na twee laagjes!




Dan de roze met de naam: 163 hey, nude!
Deze nagellak heeft in mijn ogen echt de beste naam, ze mogen vaker namen uit de liedjes van The Beatles halen!
Dit is toch een speciaal lakje, want het is een Sparkle Sand Effect nagellak. Het is te gebruiken als een topcoat maar ook gewoon zo op je nagels.
Er zit een mooie glitter in en dekt niet helemaal, daarom juist goed te gebruiken als topcoat, om net even iets meer shine te geven.
Ik vind dit een mooie kleur, maar door de glitters niet echt meer nude, dus de naam klopt in theorie eigenlijk niet meer. Wel zou ik deze kleur erg mooi vinden voor op mijn teennagels.
Een voordeel is wel, als je de nagellak verwijderd, dat je de glitters nog wel even vind!




Dan de kleur groen met de naam: 146 That's what I mint!  Ook weer een grappige woordspeling, erg leuk.
De kleur is makkelijk aan te brengen en dekt prima in twee laagjes.
Ook deze mint kleur is goed te combineren met bijna alle kleurtjes en geeft je outfit een mooie frisse look.

Ook deze nagellak droogt snel, zodat je niet zolang hoeft te wachten.
En wat ik eigenlijk een groot voordeel vind van bijna alle Essence nagellak, is dat ze lang goed blijven, dus met de lente kan je deze mooi pastelkleuren weer fijn gebruiken!


Ik vind het eigenlijk best wel gek dat de pastelkleuren in de herfst een trend zijn, maar juist ook wel erg leuk. Nu kan je ook deze nagellak nog even langer gebruiken en ik had niet door hoe leuk het eigenlijk staat bij wat donkere kleding. Dit fleurt je outfit fijn op en dat is in de herfst  ook nog erg fijn!

Q: Wat vind jij van de pastelkleurtjes in de herfst?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten