25 november 2014

Review | Essence My Skin - 4 in 1 Cleansing cream

Vandaag heb ik voor jullie een review van Essence My Skin - 4 in 1 Cleansing cream.
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag en wilde graag delen wat ik ervan vind.
Hoe kan dat natuurlijk beter dan in een review?!



Het is een tube met 150 ml Cleansing cream, die je niet alleen als Cleansing cream maar ook als masker kan gebruiken. Ik heb er ook zo een in de douche staan van Clearasil en die vind ik heel prettig. Daarom was ik ook erg enthousiast dat ik deze kreeg, want ik wist helemaal niet dan Essence dit had.


Wat staat er op de verpakking:

My Skin 4 in 1 cream wash.
Reiniging, peeling en een masker in één - een echte multitasker voor een zachte, stralende huid! De rijke formule met de kostbare actieve ingrediënten granaatappel & bamboe reinigt, verfijnt en matter de huid langdurig, en hydrateert de huid intensief. 

Dagelijkse reiniging: breng eenmaal per dag aan op een nat gezicht en masseer zachtjes in. Vermijd contact met de ogen en mond. Grondig afspoelen.
Masker: voor een diepe reiniging, breng aan op de huid en laat het gedurende 3 minuten zitten. Spoel af met water. Gebruik 2-3 maal per week.


Ik vind het fijn dat het een alles in één product is. Ik gebruik hem nu iedere ochtend als reiniging van mijn huid. Het is erg fijn, omdat je met een gladde en zachte huid de dag start. Als ik merk dat mijn huid heel droog is, dan kan ik hem ook (best snel, in 3 minuten) als masker gebruiken.

Ik vind de structuur een beetje korrelig ogen, maar zodra je het op je huid aanbrengt voelt dat zeker niet zo. De scrubdeeltjes zijn zo fijn, dat je niet het gevoel hebt dat je aan het scrubben bent. Maar wel achteraf het fijne zachte gevoel. Ik heb dit product helemaal in mijn morning routine opgenomen, want ik vind het zeker heel erg fijn.
Ik gebruik hem in de ochtend, omdat ik dan geen make-up op heb en mijn huid extra kan schoonmaken en hydrateren.

Kortom, ik vind het een super fijn product. Mijn huid ziet er beter uit en het is fijn om zo de dag mee te starten.

Q: Wat is jouw favorieten product om je huid mee te reinigen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten