10 november 2014

Photo Dairy #51

Vandaag is het weer maandag, een begin van de nieuwe week.
Dus dan is het tijd voor een Photo Dairy!

Maandag

Het was maandagavond en ik dacht meteen HNTM, maar helaas dat was al afgelopen. Gelukkig is het nieuwe seizoen van Celblok H weer begonnen, dus ik kan de maandagavond weer goed besteden. Na Celblok H ben ik lekker met een tijdschrift mijn bed in gedoken, dat was echt lang geleden.
Ik neem de laatste tijd weer te weinig tijd voor mezelf om te lezen, dus dat is zeker een doel voor de komende tijd.










Dinsdag

Ik had gisteren en vandaag gewerkt en was best wel moe, gewoon het fijn dat ik even moet wennen. Ik ging na het werken gezellig naar Sara, ouderwets een serie kijken.
We zijn al jaren bezig om alle seizoenen van One Tree Hill af te kijken, het blijft toch weer leuk!














Woensdag


Vandaag had ik een dagje vrij, maar ik had het dagje wel volgepland! Ik ben gaan sporten, iets wat ik nog steeds trouw twee keer in de week doe! En ik heb zelf Gado Gado gemaakt! En waar ik het meeste trots op was, was de pindasaus. Die heb ik ook helemaal zelf gemaakt.
Ik ben helemaal geen keukenprinses, maar ik merk dat ik het wel steeds leuker vind, om gezonde en leuke gerechten te maken.

Donderdag


Vandaag had ik een gesprek met een school die heel goed ging, ik mag daar aan de slag als invaller!
Hoe meer scholen, hoe meer kans op een baan dus ik dacht kom maar op!
Daarna heb ik nog lekker een serie gekeken, de serie die ik nu kijk is Smeris! 
Ik vind het echt een geweldige serie met leuke humor! 
Ook vandaag heb ik weer gezond gekookt (op de kaas na) want ik had een aubergineschotel gemaakt!
Wat ook erg lekker was, in de avond zat ik lekker weer op de bank. Met mijn tijdschrift, laptop en natuurlijk Expeditie Robinson!!

Vrijdag

Vandaag mocht ik een middagje werken, waar ik best wel moe van was. Misschien ook omdat het einde van de week was, maar mijn vriend en ik hadden het goed verdeeld.
Hij een nieuw spel en ik een nieuwe aflevering van Enzo!

En zo kon het weekend beginnen!












Zaterdag


Een Engels ontbijt, ik volg een aantal Engelse Youtubers en die eten ook wel eens een Engels ontbijt.
Nu zat ik dat te kijken en elke keer weer zag ik het, dat ik er zelf ook zin in had.
Dus ja, dan  ga je dat toch ook maken! Ik vond het heerlijk echt een super ontbijt.
Daarna had ik een vrijgezellenfeest van een super vriendinnetje van me. 
We hebben eerst creatief gedaan, gegeten van de chocolade fontein, bowlen en grillen en dan nog stappen. Het was echt een superavond/nacht!!

Nu ik dit typ is het zondag, normaal gesproken zou ik gaan sporten. Maar ik was gisteren zo laat terug, dat ik vandaag een dagje oversla.
Vanmiddag ga ik ook weer leuke dingen doen, dus ik heb me energie hard nodig.

Q: Hoe was jullie weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten