10 oktober 2014

Review | W7 In The Buff - Natural Nudes - Eye Colour Palette

Vandaag heb ik voor jullie een review van de W7 In The Buff - Natural Nudes - Eye Colour Palette. Ja het is een hele mond vol, maar het is een mooi oogschaduw palette met rustige bruintinten. Ik heb ook een artikel geschreven over W7 In The Nude, als je daar op klik dan kan je de review lezen.


Ook dit palette zit weer in een mooi blik en heeft een luxe uitstraling. Dit schijnt de beste dupe te zijn van het Naked 2 palette, maar die heb ik helaas niet. Dus ik kan daar ook mijn mening niet over geven. Ik vind dit een praktisch palette, want als je deze meeneemt op vakantie, dan heb je ook zeker genoeg. Je kan er namelijk allerlei verschillende looks mee maken.


De binnenkant oogt ook enorm mooi. Er zit een mooi kwastje bij en aan het einde van het kwastje zit een sponsje. Er zitten veel kleuren in van licht tot donker en van mat tot aan glimmend. Een palette waar je dus alle kanten mee op kan. Maar vooral voor de herfst vind ik het een perfect palette!
Ik zal hieronder de kleuren noemen van links naar rechts:
Buff, Camel, Sand, Dust, Chocolate, Topaz, Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder en Onyx



Op de foto links zijn de eerste zes kleuren en op de foto rechts zijn de laatste zes kleuren. Zoals je kan zien is het pigment goed en wat ik fijn vind aan dit palette, is dat je de kleur kan opbouwen. Hierdoor maak je niet meteen een te zware look en heb ik het idee meer controle te hebben over de kleuren. Je kan dus ook voor een zachte, maar ook zeker voor een smokey look gaan!


Aan de linkerkant heb ik een look gemaakt met de eerste zes kleuren.
Op mijn bewegend ooglid zit: Chocolate
Onder mijn oog heb ik Topaz aangebracht en dit heb ik ook gedaan in mijn buitenste ooghoek.
In mijn arcadeboog heb ik de kleur Dust gedaan.
Hiermee heb ik een mooie dagelijkse en toch best matte look gemaakt. Die je met gemak elke dag kan dragen.

Aan de rechterkant heb ik een look gemaakt met de laatste zes kleuren.
Op mijn bewegend ooglid zit: Silk,
Onder mijn oog heb ik Wave aangebracht, dat is dezelfde kleur die ook in mijn buitenste ooghoek heb aangebracht.  In mijn arcadeboog heb ik de kleur Earth aangebracht en als een soort eyeliner heb ik de kleur Onyx gebruikt.

Kortom: Ik ben erg tevreden met dit palette, het is namelijk zeker een palette die ik elke dag zou kunnen gebruiken. Hij krijgt zeker een plaatjes in mijn 'everyday-bakje'!

Q: Welke ooglook vind jij het mooist?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten