3 oktober 2014

Review | NYC Anti Shine Stick

Vandaag heb ik een review van een product die ik heb ontvangen uit de Prettybox.
Namelijk, de Anti Shine Stick van het merk NYC.


Dit is wat de Prettybox zegt over deze Anti Shine Stick.
Een glimmende huid hoort tot het verleden met de NYC Anti Shine Stick. 
Dit praktische potloodje pakt glans aan op ongewilde plekjes zoals je neus en voorhoofd en kan ook als concealer gebruikt worden.
Zeer goed te gebruiken in combinatie met je foundation.

Fullsize €2.79

Mijn eerste indruk was positief. Het is een lichte kleur en aangezien ik ook een lichte huid heb, leek het me wel goed te komen. Alleen had ik meteen al het idee dat ik hem als concealer ging gebruiken, want over het algemeen 'shine' ik niet enorm en om dit nou over mijn hele gezicht te gaan smeren, vond ik ook een beetje te veel van het goede.


Deze kleur is alleen zo licht dat ik hem alleen onder mijn ogen kan gebruiken, want anders is het kleur verschil veel te hoog. Onder mijn ogen heb ik meestal donkere kringen, die ik hiermee perfect kan verbloemen. Daarvoor is die ook heel fijn en ook deze stick is in mijn everydaybakje beland.

Het potlood is een beetje creamy, maar ook niet teveel. Hierdoor gebruik je niet snel te veel 'concealer' onder je ogen. Anders komt het er wel heel vreemd uit te zien! Met dit potlood kan je goed gedoseerd het product aanbrengen.


Ik zou dit potlood aanraden als je donkere kringen onder je ogen hebt, maar voor de rest vind ik het potlood een beetje zijn doel voorbij gegaan. Voor mij werkt het echt niet als Anti Shine Stick, maar meer als Anti Donkere Kringen Stick.
Het is een budget product die je ook in de drogisterij kan kopen, als ze tenminste het merk NYC verkopen. Maar volgens mij is dat bij elke Kruidvat.

Kortom: Heb je donkere kringen onder je ogen, dan is dit een aanrader. Maar verwacht er verder niet zo veel van. Ik vind hem zeker fijn om te gebruiken, maar het doel van het potlood zelf vind ik een beetje onhaalbaar.

Ik ben dus een klein beetje teleurgesteld in het product omdat het niet doet waar het voor bedoeld is, maar ik heb er een heel goed doel voor gemaakt (haha) het verbloemd ideaal je donkere kringen. Dus na een avondje stappen is dit je beste vriend!

Q: Heb jij al ervaring met deze Anti Shine Stick?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten