14 oktober 2014

Review | Hard Candy Take Me Out Eyeliner

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Hard Candy Take Me Out Eyeliner.
Het is een eyeliner die ik heb ontvangen uit de Prettybox.


Dit is wat de Prettybox zegt:
Deze soepele eyeliner van het Amerikaanse merk Hard Candy is verkrijgbaar met verschillende effecten. Je kunt de metaal- of de glittereditie ontvangen in deze box. De intense kleur geef je oogopslag een prachtige, sprankelende look! Leuk weetje: de eyeliners kun je ook gebruiken als haarstokjes.

Miniatuur €3.95


Ik heb de kleur 269 Bullet en het is me niet helemaal duidelijk of het een glittereditie is of de metaaleditie. Ook wist ik in het begin niet zo goed wat ik met die potlood moest, want het is niet echt een gebruikelijke kleur. Maar ik vind het wel leuk om het uit te proberen, dus ik was wel blij dat het in de Prettybox zat! Zo ga je nog eens iets nieuws proberen.


Het pigment is erg mooi en het is een zacht potlood. Dit vind ik extra fijn voor een oogpotlood, omdat de huid rondom je oog nogal gevoelig is.


Ik heb er voor gekozen om een lijntje onder mijn oog te zetten. Ik vind het best mooi staan, daar sta ik van te kijken! Het is zeker leuk als je een avondje weg gaat of als je een bril draagt. Want met een bril komt je oog meestal wat minder uit, maar met deze kleur eyeliner komt je oog juist naar voren. Dus dat is wel fijn.







Kortom: Mijn mening over het oogpotlood is dat het leuk is om zoiets uit te proberen, maar dat ik dit niet dagelijks ga dragen. Ik zou het leuk vinden met een gelegenheid of een feestje, zodat mijn ogen er iets meer uitkomen. Ook zou ik niet zo snel nog z'n soort oogpotlood halen in de winkel, omdat mijn voorkeur wel uitgaat naar natuurlijke kleuren. Wel vind ik het een fijn en kwalitatief goed oogpotlood, dus ben jij opzoek naar z'n oogpotlood, dan kan ik hem zeker aanraden!

Q: Welke kleuren eyeliner heb jij?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten