13 oktober 2014

Photo Dairy #47

Het is weer maandag, dus het is tijd voor een Photo Dairy!
Ik heb de afgelopen week niet erg veel foto's gemaakt, volgens mij wordt het ook een kleine Photo Dairy vandaag.

Maandag

Ik hoefde vandaag weer niet te werken. Ik baal daar zo van, want ik voel me aardig nutteloos als ik niet hoef te werken.

Ik heb vandaag wel enorm veel voor mijn blog gedaan, dus het was wel een leuke dag. Ook kwam ik erachter dat 17 oktober mijn site alweer 2 jaar bestaat! Dat gaat echt super snel!












Dinsdag


Vandaag hoefde ik ook niet te werken, helaas. Dus wat heb ik gedaan? Hard aan mijn site gewerkt, lekkere warme thee gedronken. Want ja, het wordt steeds kouder. Alhoewel het helemaal nog niet 'koud' is, heb ik van die koude momenten. Echt brrr, dan moet ik even heerlijk een warme kop thee. Dan is natuurlijk een stukje chocola geen straf!

Woensdag


Vandaag was ik, ja alweer, een dagje vrij. Voor sommige zou dit als muziek in de oren klinken, maar ik ben er echt een beetje klaar mee.. Ja het is mogelijk hoor haha! Maar ik heb vanochtend lekker even de tijd genomen om mijn make-up te doen. Soms vind ik dat erg fijn, om daar even lekker de tijd aan te geven. Tussen de middag heb ik lekker geluncht  met Dionne! Die een heerlijk broodje met ei voor me gemaakt :)

Donderdag


Vandaag was ik ook vrij en nam ik lekker de tijd om te lezen, ik heb nog zoveel leesvoer! Dus soms moet ik daar ook echt even voor gaan zitten. Ook ben ik echt bezig met gezonder eten, sowieso meer fruit. Ik kwam erachter dan ik helemaal geen fruit at en dat ik me er ook moeilijk toe kan zetten. Daarom ben ik met smoothie's begonnen, gezond met fruit en ik voel me wel steeds beter!

Vrijdag

Vandaag had ik een super leuke dag, want ik ben naar Amsterdam gegaan samen met Martine voor een make-up cursus. Ik heb er enorm veel geleerd en ik heb er ook een vlog van gemaakt, wil je die zijn  klik dan hier!


















Zaterdag


Ik had vandaag mijn mooie gele trui aan, die ik had gekocht in Arnhem! Ik heb overdag helemaal zonder make-up gelopen, ik had er helemaal geen zin in. Maar die avond had ik twee verjaardagen, dus vond ik het wel leuk om even de tips van gisteren in de praktijk te brengen!

Zondag

Ja zondag is mijn sportdag, ik ben vandaag ook weer goed wezen sporten. Ik heb woensdag mijn fysio afgerond en dat betekend dat ik twee keer in de week moet gaan sporten. Tot nu toe lukt dat nog steeds, ik sport twee keer 1.5 uur bij Basic Fit. 
Ik ben super tevreden over de sportschool en ga nog steeds met 'plezier' daar sporten. 
Sommige momenten heb ik geen zin om te sporten, maar dat ligt dan meer aan mij. Als ik geweest ben dan ben ik wel trots dat ik het weer voor elkaar heb gekregen.
Ook merk ik door het gezondere eten en meer sporten dat ik veel beter in mijn vel zit! 
Dus dit jaar geen winterblues voor mij!! (Hoop ik!)




Q: Hoe was jou weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten